Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

vi er i den situasjonen at mannen har tre barn fra et tidligere ekteskap . Jeg e mye yngre og har ingen barn , men ønsker meg veldig. Nå viser det seg at han ikke kan få flere barn . Jeg har begynt å ta avstand fra barna hans, orker ikke omgås de. De er et bevis på noe vi aldri kan lage. Hvorfor skal han ha tre barn og jeg ingen ? orker ikke engasjere meg i de lengre, han e så fornøyd og glad for han har jo tross alt satt til verden tre ..Kunne ikke gi meg en en gang. Orket ikke dra på ferie med barna, så det blir bare ferie på oss to. Mulig jeg er egoistisk men. Ufrivillig barnløs og stemor, en dårlig kombinasjon...dette forholdet vil ikke overleve, det blir så skjevt..jeg sørger, samtidig som jeg skal ta meg av hans unger. han skjønner ikke min sorg..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror dessverre ikke på at det vil gå, hvor gammel er du? visste du om at han ikke kunne få barn før du ble sammen med han?

Anonymous poster hash: d7463...3df
Skrevet

Hvis egne barn er så viktig for deg så har du valget om å gå.

Da er du ikke "ufrivillig barnløs" lenger

• Liker 1
Skrevet

Du er egoistisk ja, og ikke en god stemor for hans barn.

Forlat han du, og gjør deg selv og de lykkelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes andre muligheter, som sæddonor. Har mannen din sterilisert seg? Hos noen er det mulig å reversere, og noen kan bli fedre ved direkte innsetting av spermie i eggcellen, da kreves få levende spermier.

Hvis du elsker mannen, er det nok lurt å huske at det ikke haster akutt å bestemme seg. Ta deg tid til å finne ut hva som blir riktig for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Barn merker fort når det er noe galt. Du kan ikke la dine problemer gå ut over hans barn! om du skal fortsette sånn så anbefaler jeg deg å kvitte deg med hele situasjonen. D

Anonymous poster hash: ed824...64c
Skrevet

vi er i den situasjonen at mannen har tre barn fra et tidligere ekteskap . Jeg e mye yngre og har ingen barn , men ønsker meg veldig. Nå viser det seg at han ikke kan få flere barn . Jeg har begynt å ta avstand fra barna hans, orker ikke omgås de. De er et bevis på noe vi aldri kan lage. Hvorfor skal han ha tre barn og jeg ingen ? orker ikke engasjere meg i de lengre, han e så fornøyd og glad for han har jo tross alt satt til verden tre ..Kunne ikke gi meg en en gang. Orket ikke dra på ferie med barna, så det blir bare ferie på oss to. Mulig jeg er egoistisk men. Ufrivillig barnløs og stemor, en dårlig kombinasjon...dette forholdet vil ikke overleve, det blir så skjevt..jeg sørger, samtidig som jeg skal ta meg av hans unger. han skjønner ikke min sorg..

Elendig vurdering av mannen her. Har selv barn, er gift og skal ikke ha flere barn. Om jeg skulle ende opp som singel ville en barnløs yngre kvinne ikke være aktuell ny partner.

Sjangsen for at en ung kvinne ønsker barn er stor, og ønsker hun ikke barn er kanskje ikke stemor rollen noe for henne? Eneste sjangsen ville vært om hun ikke kunne få barn av medisinske årsaker.

Mannen her burde sett dette komme.

AnonymBruker
Skrevet

Om min kjæreste hadde sagt han ikke orket å dra på ferie/involvere seg med mitt barn fordi mitt barn er en påminnelse om hans barn som han ikke får sett lenger (pga laaang avstand mellom far og barn), så hadde jeg kastet mannen på dør fortere en f.. Jeg synes det er merkelig at kjæresten din faktisk godtar å reise på årets ferie uten barna sine. Som gjest skriver over her, burde fyren aldri i utgangspunktet blitt sammen med en barnløs som ønsker barn. Ikke en situasjon han burde satt seg selv, barna sine eller deg i.

Anonymous poster hash: ed824...64c
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...