Ninach Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 En venninde ble fridd til i helgen! Kjempekoselig det, selvsagt! De ønsker å gifte seg i sommer (mai-juli) og har det selvsagt VEEEEEELDIG TRAVELT!!! Hun spurte om jeg kunne hjelpe tl å få dette i boks, og jeg har selvsagt sagt ja - eneste er at jeg er på østlandet og hun er i Bergen.... så ......det er da jeg snur meg til dere, fantastiske med-bruder og spør; noen forslag til gode selskapslokasjoner i nærheten av Mariakirken i Bergen?? ( Fortell gjerne hvilke "stil" lokalet har ) De trenger ikke store lokasjonen - de vil ha det lite og intimt, ca. 15-25 stykker. Kjære venner, vær så snill å hjelp meg å hjelpe henne!!? Hun er også på jakt etter kjole selvsagt - noen gode forslag til brudesalonger som er gode? Har allerede foreslått Brudekjoleformidlingen, men hun synest det var for langt å reise helt ut der, så forslag taes imot med takk!! klem ninach
Lullu Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Det er ikke langt til Brudekjoleformidlingen fra Bergen sentrum altså... Er ikke kjent, men var der selv for noen uker siden. Hun kan spare masse på å ta turen ut dit...... Lykke til med planleggingen, og du er super som hjelper til
Tosca Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Jeg har kjøpt kjole hos Brudehuset på Engen. Kjempegod service! Absolutt å anbefale.
Gjest Madam Felle Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Selskapslokaler i og rundt Bergen. http://www.underholdningsguiden.no/UNDERSI...L.htm#Hordaland Det letteste er jo om de selv ringer og avtaler når de kan komme og se på lokalet.
Glossy Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 BRUDEHUSET!!!!Ingen tvil om at de er best! De fleste finner kjolen sin før de har prøvd 3 kjoler. Virkelig å anbefalle!
nv Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Jeg vil på det varmeste anbefale BelleAmie brudesalong, rett over Sotrabroen. Der har de et enormt utvalg av kjoler. Jeg fant drømmekjolen min der på første forsøk. Var også innom brudehuset på Engen, for å se om jeg fant noe som kunne matche drømmekjolen. Fant ingen over og ingen ved siden av :-) De ga imidlertid god service, men jeg synes utvalget var heller dårlig. Selskapslokaler vet jeg ikke så mye om..
Saeria Skrevet 19. april 2004 #7 Skrevet 19. april 2004 Må legge til et til lokale, nemlig Kronstad Hovedgård. De har også egen catering som levere for de. Det er et lite stykke fra Mariakirken, men det er jo så nydelig der. Skal veninnen din gifte seg i den kirken? Det er jo visstnok et års ventetid for å få den.. :-? Jeg vil også anbefale Brudekjoleformidlingen, selv om hun synes det er langt dit. De har jo nemlig så mange flotte kjoler, og super service har jeg hørt av bruder her inne. Håper veninnnen din finner den kjolen og det stedet som er perfekt for henne og hennes kjære!
Peluche Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Spisesteder: Hvis de er bare et lite selskap, er kanskje noen av restaurantene i byen greie? Mange kjempekoselige restauranter som fikser det antallet gjester i Bergen Sentrum! Brudesalonger: Brudehuset og Atelier V i sentrum (regn med tid til å parkere og gå, det beste er å parkere på Nøstet), Cleopatra på Danmarksplass, Belle Amie 10-15 minutter fra sentrum med p-muligheter på Sotra, og Brudekjoleformidlingen 10-15 minutter fra sentrum med p-muligheter på Askøy. Er det ikke noe på Knarvik også da?? Det var en fugl som sang....
Monimos Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 Mannen min leide antrekk hos Brudehuset på Engen, og jeg var også innom der flere ganger og spurte om forskjellig. De var alltid kjempehyggelige og imøtekommende, selv om jeg ikke hadde kjøpt kjolen der. Når det gjelder selskapslokale så kan de jo sjekke med SAS-hotellet. Det ligger rett i nærheten av Mariakirken. De arrangerer sikkert både store og små selskap, og maten der er veldig bra. Statsraaden(restaurant på SAS-hotellet) er blant de bedre i byen.
fortunateangel Skrevet 20. april 2004 #10 Skrevet 20. april 2004 Ingen over, og langt ifra noen ved siden av. Fantastisk service og utrolig oversiktlige lokaler. Har vært innom de fleste andre, og det kan ikke sammenlignes. Så det så! Fortunateangel
mar Skrevet 20. april 2004 #11 Skrevet 20. april 2004 Ingen over, og langt ifra noen ved siden av. Fantastisk service og utrolig oversiktlige lokaler. Har vært innom de fleste andre, og det kan ikke sammenlignes. Så det så! Fortunateangel Helt enig, Cleopatra er best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå