Virginia Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg trenger tips til ny hverdagsparfyme. Har du en favoritt? Har lyst på en som ikke er for tung, gjerne litt frisk, men ikke for mye sitrus. De jeg bruker mest idag er Viktor & Rolf sin Flowerbomb og Versace Bright Crystal. Så hvilken er du fornøyd med?
Gjest RihannaNavy Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Chanel - Chance Den bruker jeg og! Chanel Chance eau tendre og Chanel Chance eau fraiche om sommeren. De er supergode! Ikke fjortisparfymer, men heller ikke kjerringparfymer 1
skruf Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Jeg bruker for det meste Coco Mademosielle fra Chanel, men veksler innimellom med Chanel Chance:) Elsker de parfymene! 2
Gjest C4r1n3 Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Escada: Cherry in the Air - limited edition + Taj Sunset limited edition + Island Kiss. Har fått alle i gave, de to første er fruktige og søte.
Fanderay Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Sheer beauty fra Calvin Klein The fragrance contains top notes of peach bellini, red berry extract and bergamot; middle notes of pink lily, jasmine and peony with dry musks, sandalwood and vanilla blossom.
Gjest TinaT Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Jeg elsker følgende parfymer: Stella McCartney Summer 2013 Stella McCartney LILY Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Bianca
Flekk Skrevet 30. juli 2013 #12 Skrevet 30. juli 2013 DKNY - fresh blossom er den parfymen som jeg har som er mest verdagslig. Escada - marine groove er veldig lett og frisk (ikke søt) Miss Dior eau de perfum. Den er ikke så hverdagslig siden den er så sterk, men den er god Miss Dior eau de fraiche er veldig voksen og lukter som Hollister butikken Marc Jacobs - Daisy. Den er hverdagslig men ikke en av favorittene mine. Har en del andre parfymer, men de er mer kveldsparfymer. Jeg vil prøve Marc Jacobs - Lola, har prøvd den før men husker ikke hva den lukter. Den var hvertfall veldig blomstrete. Også vil jeg kjøpe victor and rolf - flowerbomb. Den var god
Zess Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Davidoff Coolwater er veldig frisk, ikke for søt og ikke for sitrusaktig, tror jeg. 1
Gjest Rori Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Den bruker jeg og! Chanel Chance eau tendre og Chanel Chance eau fraiche om sommeren. De er supergode! Ikke fjortisparfymer, men heller ikke kjerringparfymer Enig Chanel har noen som er litt vel kjerringaktige for min smak, men disse er helt passe, akkurat som du sier.
Pearl2.0 Skrevet 30. juli 2013 #15 Skrevet 30. juli 2013 Armani she, takler ikke blomstersøte dufter. Synes ikke de lukter så godt på meg alltid
Rosewood Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 D&G nr 3 L'imperatrice. Lukter helt nydelig nå om sommeren, og kjæresten min elsker den
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #18 Skrevet 30. juli 2013 Valentino - Valentina Acqua Floreale Marc Jacobs - Daisy Sunshine Anonymous poster hash: 77bcb...6f6
Stormborn Skrevet 30. juli 2013 #20 Skrevet 30. juli 2013 (endret) Liker (og har hatt/har) nesten alle fra Versace! Elsker de! Edit: Husker ikke navnet på alle, men den med gul diamant-kork, den litt grønnaktige med sølvkork og den gulaktige med gullkork er best Endret 30. juli 2013 av DaenerysStorm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå