Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Var sammen med en fyr i 10 år, vi var som andre veldig forelska i starten og han var drømmemannen. Merket dog tidlig at sex og utseende var det viktigste for han, og han hadde en spesiell sex smak (bdsm ). En natt skulle han liksom bare kjøre seg en tur, men kom aldri tilbake. 99,9 % sikker på at han var til en annen. Så ble det plutselig slutt (han var nok utro ). og jeg hadde en forferdelig kjærlighetssorg. Vi ble sammen igjen. Han hadde et fælt temperament, var ofte sint og slo meg. I senga var han veldig egoistisk. Tok han på fersken på flere sex forum, men han nektet . eide ikke samvittighet, og snakket seg alltid vekk . En gang klikket han i vinkel da gardinen hang skjevt og kastet meg ut. Som den største selvfølge skulle jeg komme å tillfredstille han , fordi om han drev med alle andre. en typisk psykopat. Nå har jeg funnet en fantastisk mann som er det stikk motsatte av denne mannen, og vi har det så fint. Xn sitter og sender mld og vil ha meg tilbake som den største selvfølge. eier ikke respket for fyren og kjenner jeg bryr meg ikke om fyren. tanken på han med andre gjør bare at jeg tenker :stakkars dame ! Er så sjeleglad for at jeg aldri fikk barn med denne psykopaten , han er ute av livet mitt for godt og det er utrolig herlig !!! nå kan han sitte å angre, men ærlig talt tror jeg ikke han eier samvittighet.
Gjest Snuppi Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Huff :/ Så flott at du er over denne mannen. Kos deg og nyt friheten!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Muøig du er over han kjærlighetsmessig men det er tydelig st du fremdeles har et horn i siden på din ex. Du bruker også 5 minutter av ditt liv til å skrive dette om nettopp exen din..hvorfor gidde liksom.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Hyggelig å høre, TS! Gratulerer. Og lykke til videre. Anonymous poster hash: 5679c...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå