Gjest Daniella Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Har en far som fort eksploderer. Han vet han er en grinebiter til tider. Jeg er 29 år og har bodd hjemme noen måneder nå. Det er bare midlertidig, men vet at jeg alltid er velkommen hjem så føler ikke noe stort ubehag av å være her. Jeg er nylig utdannet med mastergrad fra BI. Jeg sitter derfor mye foran pc'n og søker på jobber. Det er litt demotiverende til tider og det er mildt sagt kjedelig. Jeg tar meg derfor sykkelturer og joggeturer for å holde meg i form. I dag fikk jeg skikkelig kjeft av faren min fordi jeg ikke hadde svart på telefonen da han ringte. Jeg hadde hatt telefonen foran pcn hele morgenen, men gått for å lage meg lunsj da han ringte. Han kjefter og lurte på hvorfor i h... jeg ikke svarte. Han mente det ikke burde være for mye forlangt å få litt hjelp. Jeg spurte hva som hadde skjedd og han sa at han skulle ønske jeg kunne lage mat til han og to av polakkene som er her og maler en garasje. Han sa han var skuffet over at jeg ikke hadde lagd kaffe og brødskiver til dem i går. Han fortalte meg hvor kostbart det var at han skulle stå å lage mat for han er jo dyr pr, time faren min. Han slengte meg grytene og hadde rene rasierianfallet fordi jeg ikke hadde hørt telefonen. I tillegg har faren min hatt hjerteinfarkt og fått beskjed om å ta det med ro i sommer. Jeg ante ikke en gang at han var hjemme og malte. Noe han ikke skal gjøre. Jeg sa at det ville være ganske dyrt for meg å bruke av tiden min på å lage mat til alle dem, for det er jo min jobb å søke jobber. Jeg sa at han kunne ta halvparten av maten jeg hadde lagt om han var sulen. Han svarte frekt. Det er ikke første gangen han oppfører seg sånn. Han forventer at lille meg skal stå til tjeneste fordi jeg bare " vanker hjemme". Han engasjerer alle rundt seg og hyler om ting ikke går etter hans plan. Jeg skjønner at det beste er om jeg kommer meg bort herfra så fort som mulig. Jeg sa til han at jeg ikke kan passe på helsa hans for han og a