Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble 19 i mars, kjæresten min har akkurat fylt 27. Er dette drøyt?

Anonymous poster hash: faea6...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, mange korte svar:)

Skrevet

Hehe, mange korte svar:)

Hva mer er det å si?

AnonymBruker
Skrevet

Snart kommer det "du er et lite barn og han er en voksen. Ekkelt at menn går etter småjenter" osv. Bare vent å se!

Anonymous poster hash: dbe02...54a
  • Liker 1
Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Håper svaret var langt nok TS :)

Endret av Snoken-
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er kanskje ikke noe annent å si:)

AnonymBruker
Skrevet

Snart kommer det "du er et lite barn og han er en voksen. Ekkelt at menn går etter småjenter" osv. Bare vent å se!

Anonymous poster hash: dbe02...54a

. Hehe, ja jeg vet..

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke drøyt overhode. Men man må være litt forbredt på at man kan forandre seg veldig etterhvert

Anonymous poster hash: 53199...43c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man skal dele sin egen alder opp i 2, og gange den med 7. Forskning viser at dette som regel er den normale aldersgruppen mennesker ser etter/ser på. Så dere to faller altså utenfor normalen, hvis det er det du spør om ut i fra denne tråden. Men det er ikke det at det ikke har skjedd før og aldri har gått bra. Noen ser eldre ut, yngre ut/er eldre,yngre i oppførsel; derfor er det mange ting som spiller inn. Vi mennesker finner hverandre på kryss og tvers, også utenfor normalen.

H J23

Anonymous poster hash: db7be...2d9
  • Liker 1
Skrevet

Alder spiller ingen rolle i et forhold, så lenge dere som par ikke merker noe til den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eks: Jeg er 23.

23/2=11.5

11.5+7=18.5

Stemmer helt korrekt med hva jeg ser etter eller ser på. Yngre enn dette er uaktuelt.

Han er 27:

27/2=13.5

13.5+7= 20.5

Så du burde vært 20 for å være "normal" ;)

Anonymous poster hash: db7be...2d9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man skal dele sin egen alder opp i 2, og gange den med 7.

Virker som du selv så at det der var feil, siden du regnet riktig etterpå, men for ordens skyld: Man deler altså den eldstes alder på 2 og legger deretter til 7. Etter den formelen blir det for en 30-åring 30/2+7 = 22, for en 40-åring 40/2+7 = 27 osv.

Anonymous poster hash: 92f4a...b1e

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Virker som du selv så at det der var feil, siden du regnet riktig etterpå, men for ordens skyld: Man deler altså den eldstes alder på 2 og legger deretter til 7. Etter den formelen blir det for en 30-åring 30/2+7 = 22, for en 40-åring 40/2+7 = 27 osv.

hvorfor skal man liksom følge sånne "regler"?? :murvegg:

Gjest gjest
Skrevet

Jeg så det, derfor la jeg til eksempel under ja. Men er uansett fint at feilen kom godt frem for ordens skyld.

Gjest gjest
Skrevet

hvorfor skal man liksom følge sånne "regler"?? :murvegg:

Jeg sa det var forskning, ikke et regelverk. Det er to forskjellige ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...