Gå til innhold

Vibralux Pro, kan det virke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.bestdirect.no/vibralux-pro.html#.UfeYdmQRCUJ

Leste om denne. Et slags massasjeapparat som skal stramme opp huden og fjerne fett.

Først, jeg vet at det ikke finnes kjappe løsninger for å bli tynn! Men min "problem" er ikke at jeg er tykk. Men jeg har en del løs hud etter slanking. Denne blir ikke stram, selv med trening. Derfor lurer jeg på om dette kan være noe som kan hjelpe meg å få strammet huden opp litt? Noen meninger om dette?

Anonymous poster hash: c3d90...bf1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, masse.

Nei, det hjelper ikke å vibrere huden på plass igjen. Du må la tiden få gå, og i mellomtiden kan du fortsette med et sunt kosthold. Kraft kokt på bein inneholder mange gode substanser for bl.a huden, og andre igjen sverger til collagentilskudd.

Alt ettersom kan det hende at huden din aldri blir like stram igjen. Hvor lenge har du hatt løs hud? Trener du styrke?

AnonymBruker
Skrevet

Et slikt apparat kan gi bedre blodsirkulasjon i huden, noe som kan øke elastisiteten slik at den trekker seg noe sammen.

Men om det fungerer på deg kommer an på en rekke faktorer, som for eksempel hvor løs huden er, hvor mye den var strukket osv.

Men ut over å gi økt blodsirkulasjon har ikke et slikt apparat noen funksjon.

Anonymous poster hash: 43ce1...b19
AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Takk for svar. Jeg gikk opp ca 20 kg pga av sykdom over lang tid. Nå er jeg tilbake til den vekten jeg hadde for 5 år siden ca. Trener ikke styrke, mest kondisjonstrening. Og spinning. Bør jeg prøve ut styrketrening da kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Takk for svar. Jeg gikk opp ca 20 kg pga av sykdom over lang tid. Nå er jeg tilbake til den vekten jeg hadde for 5 år siden ca. Trener ikke styrke, mest kondisjonstrening. Og spinning. Bør jeg prøve ut styrketrening da kanskje?

20 kg er "ingenting", det er ikke mer enn et gjennomsnittlig svangerskap, og selv om det tar litt tid før huden er på plass igjen, så vil den bli stram igjen.

Sørg for god blodsirkulasjon (masser gjerne med en hampvott i dusjen), og hold huden hydrert.

Styrketrening er bra, så absolutt, og magen vil sikkert strammes om du begynner med det, siden du bare har trent kondisjon.

Du har sikkert litt slapp muskulatur i mageregionen, og virker mindre stram på grunn av det.

Anonymous poster hash: 43ce1...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...