Gå til innhold

Ville du tatt med henne på en øde øy? Nei, ville tatt med en kniv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en kamerat her om dagen, og han var usikker på om han likte en jente. Han følte at han måtte finne ut av følelsene fortest mulig, for å unngå å såre jenta.

Jeg spurte diverse spørsmål for å prøve å hjelpe. Et av spørsmålene var om han ville tatt med henne på en øde øy. Da svarer han nei, ville tatt med en kniv for å kunne overleve.

Jeg måtte bare le. Er gutter såå enkle??

Anonymous poster hash: 0a367...65d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en kamerat her om dagen, og han var usikker på om han likte en jente. Han følte at han måtte finne ut av følelsene fortest mulig, for å unngå å såre jenta.

Jeg spurte diverse spørsmål for å prøve å hjelpe. Et av spørsmålene var om han ville tatt med henne på en øde øy. Da svarer han nei, ville tatt med en kniv for å kunne overleve.

Men det er jo ikke et bra spørsmål for å finne ut om man liker ei jente eller ikke. Selv om man tar med seg kvinnen i sitt liv på en øde øy og man trenger en kniv for å overleve så vil det jo ikke gavne noen at begge dør fordi han ikke tok med seg kniven istedet for henne. Hadde han gjort det kunne han jo ha overlevd og kanskje kommet seg hjem til henne.

Anonymous poster hash: 10bc2...8b6

Skrevet

For et latterlig spørsmål...

• Liker 2
Skrevet

Da er vel jenter like enkle da, i og med at jeg også heller ville hatt med meg kniv i en sånn situasjon?

Gjest Oblivion
Skrevet

Da er vel jenter like enkle da, i og med at jeg også heller ville hatt med meg kniv i en sånn situasjon?

Samme her -kniv over mann, definitivt!

Gjest Gjest
Skrevet

enkle? han er vel heller fornuftig vil jeg si

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig at både verktøy (f.eks. kniv) og en partner har hver sine fordeler. En partner kan holde ilden ved live mens man jakter. Det er vanskelig å gå fra en ild for å jakte etter mat uten at ilden dør ut etter et par timer.

For den som synes overlevelse i naturen er spennende så finnes det et flott program som heter Naked and Afraid som går på Discovery channel.

Anonymous poster hash: 64e77...aba
Gjest Gjest
Skrevet

Det er tydelig at både verktøy (f.eks. kniv) og en partner har hver sine fordeler. En partner kan holde ilden ved live mens man jakter. Det er vanskelig å gå fra en ild for å jakte etter mat uten at ilden dør ut etter et par timer.

For den som synes overlevelse i naturen er spennende så finnes det et flott program som heter Naked and Afraid som går på Discovery channel.

eeh, et par timer så dør det ut? når vi er på telttur kan vi våkne dagen etter å bare hive løv og bark på bålet så er det liv i det igjen omtrent. glørene bruker mye lengere tid enn et par timer for å slukke..

og har man først fått fyr på et bål på en øde øy så burde det ikke være noe problem å få fyr enda ei gang. regner med man har et eller annet redskap for å få fyr på det første gangen

Gjest Oblivion
Skrevet

Det hadde vært lykke for denne lille gutten om det stemte (får så vondt av ham stakkar... :( ), men glør kan holde seg lenge om man vet hvordan -i dette tilfellet var det ikke meningen, men likevel så blir det blir det vel et "godt eksempel" og god læring om målet er å holde ilden i live mer enn noen timer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt med en handyman, og helst en som er mer handy enn akademiker kjæresten min (hihi).

Anonymous poster hash: 52f24...01b

Skrevet

Trodde du mente han ville ta med kniv å drepe henne :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Noen mennesker er enkle - Altså, de tar ting litt for bokstavelig.

Anonymous poster hash: 13773...a08

Skrevet

Om menn er så praktiske og intelligente sammenliknet med noen som stiller så dumme spørsmål som deg, TS? Tja, noen ihvertfall. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...