AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Vet ikke helt hva jeg skal kalle denne posten. Jeg traff en fyr for noen dager siden og vi hadde skikkelig, skikkelig bra sex. Nå har vi avtalt å møtes igjen, og jeg tok insj. Vi skal bare ha sex. Men jeg har så uregelmessig syklus om dagen, så tror dere ikke jeg fikk mensen akkurat i dag når vi skal møtes. Nå har han spurt hvor vi kan treffes, og jeg aner ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Er det verst å sende melding og avlyse eller å møte ham og si at jeg har mensen? Burde jeg møte ham likevel og finne på noe annet? Jeg vil jo få noe ut av det, jeg også, men når jeg har mensen så er det ikke akkurat veldig fristende med penetrering. Samtidig så tenker jeg sjansen er større for at det blir mer på meg seinere hvis jeg møter ham nå enn hvis jeg sender en melding og avlyser? Anonymous poster hash: 5736b...0ce
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Si at du har mensen. Det er ikke så vanskelig Anonymous poster hash: 2eda8...9a7 1
volvo22 Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Kan dere ikke bare kjøre på selv om det er litt mensen da..? Ta en dusj sammen før dere setter igang..la han vaske deg..
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Kan dere ikke bare kjøre på selv om det er litt mensen da..? Ta en dusj sammen før dere setter igang..la han vaske deg.. Du vet at blodet ofte koagulerer seg og at det da blir litt slimklumper og sånt? Er ikke alle menn som vil ha det på pikken sin Anonymous poster hash: 2eda8...9a7 1
volvo22 Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Du vet at blodet ofte koagulerer seg og at det da blir litt slimklumper og sånt? Er ikke alle menn som vil ha det på pikken sin Anonymous poster hash: 2eda8...9a7 Det gjør da ingenting,naturlig det
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Det er uaktuelt for meg å ha sex nå i starten av mensen rett og slett fordi det er for vondt. Men ville han satt pris på en blowjob for eksempel? Eller er det litt lite å få ut av en kveld? Sist hadde vi ganske grensesprengende sex, så for meg er det skikkelig nedtur. Anonymous poster hash: 5736b...0ce 1
Gjest avocadoen Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Det er uaktuelt for meg å ha sex nå i starten av mensen rett og slett fordi det er for vondt. Men ville han satt pris på en blowjob for eksempel? Eller er det litt lite å få ut av en kveld? Sist hadde vi ganske grensesprengende sex, så for meg er det skikkelig nedtur. Anonymous poster hash: 5736b...0ce Jeg synes du skal si at du har mensen, men at du kan gi han blowjob og så kan dere heller ha sex senere. Og jeg vet akkurat hvordan du har det. Har byttet p-piller og har nå hatt mensen i 1,5 uker og masse smerter og er rett og slett dritlei. 1
Gjest Moirai Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Send melding og si at du har fått mensen, og spør om han vil treffes likevel, eller om han vil utsette. Det enkle er ofte det beste. 2
Gjest Søren76 Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 Send melding og si at du har fått mensen, og spør om han vil treffes likevel, eller om han vil utsette. Det enkle er ofte det beste. Og vil han ikke se deg når du har mensen da vett du han kun vil ha sex og sikkert ikke et seriøst forhold like enkelt bare Finde utt hva type du har at gør med Lykke til
Gjest Moirai Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Nå sier hun at det bare dreier seg om sex i HI, så det kommer neppe som noen bombe dersom han ser likt på det.
Gjest Søren76 Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Nå sier hun at det bare dreier seg om sex i HI, så det kommer neppe som noen bombe dersom han ser likt på det. Psssst jeg leste den etterpå å følte meg litt dum !!! Regnet ik med nogen gad bruke tid at mobbe meg for den Hehe Ha en flott dag Beklager
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #13 Skrevet 30. juli 2013 Analsex og bj Må nesten le, analsex når jeg ikke orker "vanlig" sex fordi det er så vondt? Tviler på at det ville vært en bedre erfaring. Jeg endte med å avlyse hele møtet, egentlig. Sa vi fikk møtes i neste uke heller. Var ikke så vanskelig, det heller egentlig. Så får jeg bare furte over at jeg ikke fikk meg noe i dag. Anonymous poster hash: 5736b...0ce
Gjest Awzm me Skrevet 30. juli 2013 #14 Skrevet 30. juli 2013 Må nesten le, analsex når jeg ikke orker "vanlig" sex fordi det er så vondt? Tviler på at det ville vært en bedre erfaring. Jeg endte med å avlyse hele møtet, egentlig. Sa vi fikk møtes i neste uke heller. Var ikke så vanskelig, det heller egentlig. Så får jeg bare furte over at jeg ikke fikk meg noe i dag. Anonymous poster hash: 5736b...0ce Var bare et forslag. Var så korttenkt og tenkte at du mente at du hadde vondt der nede, og ikke ellers i kroppen da jeg leste det, haha. Men smart, ville nok gjort det samme selv. Føler meg ikke akkurat dritsexy når jeg har mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå