Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey! Som noen av dere kanskje vet så lurte jeg litt på hvor mye det blir å bestille en sekk fra shopbop ;) Det ble litt for mye å betale av moms, frakt, fortolling osv. Så det jeg lurer på nå er om det er noen norske nettsider som selger Marc Jacobs?

Jeg har søkt litt frem og tilbake, men det eneste som kommer opp er slike sider som er svartelistet som Marcjacobsnorway.no marcjacobsno.com osv. Så her vil jeg ha tips fra folk som har opplevd positivt og negativt og kanksje dere vet om noen butikker det går ann å ringe for å bestille.

Vil helst ha seriøse svar, siden jeg føler jeg får dårlig tid. Det er ikke så lenge til jeg trenger sekken ;)

Takker for alle svar jeg får <3

post-62158-0-32968100-1375179792_thumb.p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske sikker på at de sidene er fake.

Shopbop er ekte og du får varene på døren etter et par dager.. Om du bor i Oslo eller omegn så selger de det på Høyer hvertfall :)

• Liker 3
Skrevet

På Shopbop er moms, toll og lignende beregnet med i prisen :) Jeg handler mye derfra; får tingene levert på døra etter et par dager, og det er ingen ekstra kostnader utenom det som står på siden.

Jeg ville dog vært litt obs på at den sekken der er i nylon, og den vil bli veldig fort slitt + tåler lite, hvis du har tenkt å bruke den som skolesekk.

Skrevet

De sidene du nevner er fake, dessverre.

Skrevet

De sidene du nevner er fake, dessverre.

Vet det, det var derfor jeg sa svartelistet ;)

Skrevet

Hvor bor du hen? De selger Marc Jacobs på flere butikker i storbyene :)

Skrevet

Hvor bor du hen? De selger Marc Jacobs på flere butikker i storbyene :)

Jeg ikke nærme noe storby, så det er litesannynelig at jeg finner den her jeg bor ;)

Skrevet

På Shopbop er moms, toll og lignende beregnet med i prisen :) Jeg handler mye derfra; får tingene levert på døra etter et par dager, og det er ingen ekstra kostnader utenom det som står ....

Skker? Jeg skjønner ikke helt. Hvordan kan shopbop ta penger den norske stat skal ha? (Moms). Gir de pengene videre til staten da? Det er vel heller ikke toll på vesker.

AnonymBruker
Skrevet

No offence, men den sekken var jo helt grusom! Hadde aldri giddet å betale i dyre dommer for noe sånt.

Anonymous poster hash: 3d647...72e
Skrevet

No offence, men den sekken var jo helt grusom! Hadde aldri giddet å betale i dyre dommer for noe sånt.

Nå var det ikke det TS spurte om heller da. Og det gjør ikke kommentaren din snillere å skrive "no offence" først.

• Liker 2
Skrevet

Det er fint alle har forskjellig smak ;)

Skrevet

Nå var det ikke det TS spurte om heller da. Og det gjør ikke kommentaren din snillere å skrive "no offence" først.

(Y)

Skrevet

Skker? Jeg skjønner ikke helt. Hvordan kan shopbop ta penger den norske stat skal ha? (Moms). Gir de pengene videre til staten da? Det er vel heller ikke toll på vesker.

Japp. De fortoller for deg (i stedet for at Tollvesenet og Posten skal gjøre det), og dersom du setter siden til Norge og NOK får du priser med mva osv. Alle varer med en verdi på over 200 kr skal det betales mva av, og tollvesenet har egne gebyrer for i det hele tatt å fortolle pakker. Det som blir totalpris på Shopbop er inkludert alle avgifter osv., og jeg synes det er veldig digg å vite at når jeg bestiller derfra er det ingen uhyggelige overraskelser som kommer senere. :)

Skrevet

Japp. De fortoller for deg (i stedet for at Tollvesenet og Posten skal gjøre det), og dersom du setter siden til Norge og NOK får du priser med mva osv. Alle varer med en verdi på over 200 kr skal det betales mva av, og tollvesenet har egne gebyrer for i det hele tatt å fortolle pakker. Det som blir totalpris på Shopbop er inkludert alle avgifter osv., og jeg synes det er veldig digg å vite at når jeg bestiller derfra er det ingen uhyggelige overraskelser som kommer senere. :)

Får du vite totalprisen når du er i handlekurven eller ved ´´checkout´´? ;)

Skrevet (endret)

Det er flere Høyer-butikker rundt om som sender varer til folk, vet jeg. Prøv å ta kontakt med dem? hoyerblogg.no

Endret av Pavilion
Skrevet

Det er flere Høyer-butikker rundt om som sender varer til folk, vet jeg. Prøv å ta kontakt med dem? hoyerblogg.no

Har alt prøvd, men de i oslo hadde ikke, og det er bare i oslo de selger MBMJ som de sa, jeg prøvde også Marc og noe på sandvika storsenter ;( ;)

Skrevet

Får du vite totalprisen når du er i handlekurven eller ved ´´checkout´´? ;)

Hm. Det er vel sånn at du legger varene i handlekurven og så går videre, så får du estimated shipping og total. Du får hvertfall se totalsummen før du betaler, og får mulighet til å angre.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Hm. Det er vel sånn at du legger varene i handlekurven og så går videre, så får du estimated shipping og total. Du får hvertfall se totalsummen før du betaler, og får mulighet til å angre.

Jepp, det er ingen regninger i etterkant eller at man må betale på Posten eller noe slikt. :)

• Liker 1
Skrevet

Jepp, det er ingen regninger i etterkant eller at man må betale på Posten eller noe slikt. :)

Og det er en av de mest fantastiske tingene med den nettsiden :laugh:

Også at man får pakka på døra da, dét er service. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...