SurSilden Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har kjøpt denne kjolen og tenker jeg skal bruke den i et bryllup nå i august. Sliter med å finne et smykke til. Vil ikke ha noe veldig voldsomt da jeg syns kjolen er søt. Kjolen rekker litt over knærne.
SurSilden Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2013 Huff.... Den så kjempe posete ut, sitter ikke posete på meg.
Djungelvrål Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Perler er alltid pent da. Noen litt store perleøredobber og et perlearmbånd med 2-3 rader. La utringningen være bar.
Gjest C4r1n3 Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Søt kjole Tror perler eller et enkelt sølvsmykke vil passe godt til den. Vil du shoppe smykke online eller ha tips til butikker (om sistnevnte, så bør du si hvor du holder til)?
SurSilden Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2013 Søt kjole Tror perler eller et enkelt sølvsmykke vil passe godt til den. Vil du shoppe smykke online eller ha tips til butikker (om sistnevnte, så bør du si hvor du holder til)? Sett online og i butikk, så det er ett fett Veldig kjekt med norske nettbutikker eller noe kjent. Igjen kløpper på ebay å slikt Bor i vest Agder
SurSilden Skrevet 30. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2013 Perler er alltid pent da. Noen litt store perleøredobber og et perlearmbånd med 2-3 rader. La utringningen være bar. Perler var heller ikke dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå