Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann på 27 år skal kjøpe parfyme til meg selv. Men har null og niks peiling på hva som lukter godt og ikke. Syns ikke det er noe lett og lukte meg frem til hva som lukter godt.

Hadde vært veldig takknemlig hvis dere damer ga meg noen tips til manne parfymer dere syns lukter godt =D

Anonymous poster hash: d2bfe...7f2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Obsession, det er ikke en søt parfyme, men litt krydret.

Anonymous poster hash: 207b4...855

Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg ELSKER Jean Paul Gaultier's "le male" - den blågrønne flasken som er formet som en veltrent mannekropp. Mannen min får ikke lov til å bruke annen parfyme enn den :wow:

Skrevet

Chanels Allure!

Men, det er individuelt. Om du går til et parfymeri så kan du prøve ut ulike dufter. De som jobber der, hjelper deg gjerne. Luktene lukter nemlig ulikt fra person til person, så du må nesten prøve de for å se om det lukter godt etter noen minutter.

:)

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler deg å prøve ut forskjellige parfymer! Mange parfymerier har prøver du kan ta med deg hjem. Parfymer lukter forskjellig fra person til person pga den naturlige kroppslukta.

Selv synes jeg Armani har mange gode, likedan Chanel. Dior er og god.

Sist så kjøpte jeg Lolita til mannen min, den er kjempegod. Krydret, og skikkelig mannelukt, og ikke så søt.

Gjest åffårno
Skrevet

Jeg ELSKER Jean Paul Gaultier's "le male" - den blågrønne flasken som er formet som en veltrent mannekropp. Mannen min får ikke lov til å bruke annen parfyme enn den :wow:

Dette er faktisk den aller verste parfymen jeg vet om - og det har endel andre venninner og kommentert uavhengig av meg også, faktisk.

Jeg blir regelrett kvalm av den, og får nesten brekning om menn har på den.......uten å overdrive....

Når det er sagt så er parfyme meget avhengig av hvordan du lukter i utgangspunktet,og jeg ville aldri kjøpt en basert på hva andre bruker.

En jeg alltid synes lukter godt på alle menn omtrent er den grønne til Hugo Boss - men som sagt; du må jo teste den i butikken og lukte noen timer etterpå for å sjekke om den passer deg.

Og aldri glem: less er seriøst more. Less,less,less. Man skal kun lukte det når man står helt inntil - det finnes ikke noe verre enn de man lukter på avstand.

• Liker 1
Skrevet

Har "le male" i skapet, bare fordi jeg ikke har fått ut fingeren og kastet den.

Bruker Versace Blue Jeans. Billig, virker litt jalla og holder ikke så lenge, men liker den likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å stikke på et parfymeri og få hjelp der. Det er veldig individuelt hva folk passer til En parfyme som lukter fantastisk på en mann kan lukte dritt på en annen.

Anonymous poster hash: bc820...1d3
  • Liker 1
Skrevet

Chanels Allure!

Men, det er individuelt. Om du går til et parfymeri så kan du prøve ut ulike dufter. De som jobber der, hjelper deg gjerne. Luktene lukter nemlig ulikt fra person til person, så du må nesten prøve de for å se om det lukter godt etter noen minutter.

:)

Enig!

Chanel Allure Homme Sport er min favoritt! :danse:

• Liker 1
Skrevet

Dette er faktisk den aller verste parfymen jeg vet om - og det har endel andre venninner og kommentert uavhengig av meg også, faktisk.

Jeg blir regelrett kvalm av den, og får nesten brekning om menn har på den.......uten å overdrive....

Når det er sagt så er parfyme meget avhengig av hvordan du lukter i utgangspunktet,og jeg ville aldri kjøpt en basert på hva andre bruker.

En jeg alltid synes lukter godt på alle menn omtrent er den grønne til Hugo Boss - men som sagt; du må jo teste den i butikken og lukte noen timer etterpå for å sjekke om den passer deg.

Og aldri glem: less er seriøst more. Less,less,less. Man skal kun lukte det når man står helt inntil - det finnes ikke noe verre enn de man lukter på avstand.

Gjelder dette bare for gutter isåfall? For personlig så elsker jeg når jeg går forbi jenter som dufter deilig parfyme.. Og da står jeg ikke helt inntil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bare ett tips til deg: hold deg unna One Million! Veldig oppskrytt parfyme som ikke lukter særlig godt, syns jeg da..

Anonymous poster hash: 8c17b...01c
Gjest åffårno
Skrevet

Gjelder dette bare for gutter isåfall? For personlig så elsker jeg når jeg går forbi jenter som dufter deilig parfyme.. Og da står jeg ikke helt inntil.

Begge kjønn. Om jeg lukter en svak lukt, OK - da kan jeg bli sånn uberbetatt bare av lukta - men det er enorm forskjell på mengde og type lukt.

Noen får man lyst til å bare kaste seg over og rive av klærne av - mens ganske mange lukter gir meg bare brekningsfornemmelse. Når man lukter folk en stund etter de har gått forbi er det for mye. Og jenter som lukter sminke i tillegg.......æsj.

Det kjipeste er om morningen når man sitter på kollektivtransport og noen nettopp har tatt på seg parfyme.......da er det nummeret før jeg kaster opp. Har faktisk gått av stoppet litt tidligere enn planlagt pga tenåringsgutter som stinker helvete(les; sterk parfyme) og måtte spasere kvalmen av meg.

• Liker 2
Gjest åffårno
Skrevet

Anbefaler deg å prøve ut forskjellige parfymer! Mange parfymerier har prøver du kan ta med deg hjem. Parfymer lukter forskjellig fra person til person pga den naturlige kroppslukta.

Selv synes jeg Armani har mange gode, likedan Chanel. Dior er og god.

Sist så kjøpte jeg Lolita til mannen min, den er kjempegod. Krydret, og skikkelig mannelukt, og ikke så søt.

Armani har en spesielt god en, ja........men jeg husker ikke navnet.

Ofte synes jeg parfymerte deodoranter i parfymeseriene fungerer langt bedre enn parfyme - duften blir langt mildere og da nyter iallefall jeg det mer.

Men jeg innser jo at det kanskje er litt drøy kost å bruke sterkt parfymerte deodoranter hver dag og sånn hudmessig sett.

Skrevet (endret)

Syns denne er super god!

Endret av Floranda
Skrevet

Har bare luktet på noen få manneparfymer men jeg likte to hugo boss parfymer. Husker ikke hva de het.

AnonymBruker
Skrevet

Å kjøpe parfyme til andre kan være risky.
En vet aldri hvordan parfymen reagerer med huden, og hvordan lukt det da oppstår.
Selv om parfymen lukter godt for seg selv, kan den jo lukte veldig forskjellig på person til person.

Hos noen så forsterkes gjerne den orginale lukten seg litt, mens andre ganger kan den bli sur og dårlig i stedet.

Anonymous poster hash: 227f6...ced
Skrevet

oki her er favorittene mine

Bleu de Chanel

Fahrenheit fra Dior

JOOP! den rosa

Dolce and Gabbana den orginale

Hugo Boss den orginale

1 million

Boucheron

Det er like fin gave å kjøpe en dusjgele synes jeg.

Gjest Badabing
Skrevet

Denne er fryktelig, synes jeg. Føler alle tenåringsgutter var dynket i denne i en periode.

Jeg liker litt krydret duft. Paco Rabanne f.eks

Fahrenheit fra Dior var også en favoritt i lang tid.

Skrevet

Både Jean Paul og One Million er typiske tenåringsgutt-parfymer...

Lolita for men er veldig god:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...