Gå til innhold

spørsmål om alle internetbutikker, bilder og sånt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det jo mange internettbutikker. Men hvor får alle de bildene sine fra??

Leier alle fotograf for sine produkter eller hvordan funker det...? Må jo bli dyrt med fotograf da bildene bør være av en viss kvalitet.

Og alle produktene, hvordan finner selgerne alt dette...? Tar de kontakt med ørten produsenter, for så be om grossistpris?? Må jo ta fryktelig lang tid....

Mye man lurer på når man har ferie! ;)

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oftast får du bilder av grossist, du kopierar från deras sida exempelvis.

Lång tid för att få kontakt med grossist? Sänd ett mail, du bör väl få svar på en dag..Googla fram grossisterna, eller sök på forhandler... Nu fick du svar på allt :) konstigt ingen svarat på ett sånt viktigt ämne.

Skrevet

Har en nettbutikk. Noen bilder får jeg fra grossist, men de fleste tar jeg selv. Av en eller annen grunn er grosssistene veldig gniten på sine bilder - men like ofte av dårlig kvalitet.

Skrevet

Har en nettbutikk. Noen bilder får jeg fra grossist, men de fleste tar jeg selv. Av en eller annen grunn er grosssistene veldig gniten på sine bilder - men like ofte av dårlig kvalitet.

Märkligt beteende med tanke på att de tjänar pengar på att du säljer deras varor. Jag har varit med om att en aktör ville jag skulle sälja deras produkter, men jag skulle inte få bilder eller information om produkterna.,. Jag säljer de inte..

Skrevet

Ja det er litt merkelig, spesielt produktfoto. Kanskje ikke vil at kunder skal se samme bilder flere steder? Men et produktfoto er jo likt over alt. De som er arrangerte kan man forstå, de kanskje ikke vil ha samme bilder flere steder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...