AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 For eksempel, dersom jeg har lagt inn at jeg skal bruke 4500 kr på mat pr mnd. For hver gang jeg handler mat legger jeg inn beløpet jeg har handlet for og det blir da regnet ut hvor mye som gjenstår på matposten denne mnd. Samme med andre ting, en legger inn hvert kjøp og så holder appen kontrollen på hvor mye penger en har igjen på hver enkelt post. Vet dere om det finnes en slik app? Anonymous poster hash: d317a...f97
Gjest Naria Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Henger meg på her, for en slik app kunne jeg ha tenkt meg også.
Kattugla Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har en "hold-styr-på-forbruket"-app som heter Saver - må dog innrømme at jeg har ikke brukt den så mye, så om den er akkurat det du (dere) er ute etter, tørr jeg ikke love!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har en "hold-styr-på-forbruket"-app som heter Saver - må dog innrømme at jeg har ikke brukt den så mye, så om den er akkurat det du (dere) er ute etter, tørr jeg ikke love! Takker for tips:-) Ser ut som den appen er en jeg kan bruke ja:-) Dersom noen vet om andre lignende apper er jeg takknemlig for flere tips, alltid greit å se ulike alternativ:-) TS Anonymous poster hash: d317a...f97 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har brukt "easy envelope" app som fungerer som "konvolutter" du "fyller" med den summen du vil f.eks 4500 pr mnd. Så legger du inn alle gangene du betaler noe og det trekkes fra "potten". Du får øyeblikkelig oversikt på om du ligger over eller under budsjett, og appen kan også deles på f.eks mannen om han bruker penger fra samme konto. Konvolutten "fylles opp" igjen på den datoen du vil (når du får lønn f.eks) og jeg synes det hele fungerer veldig greit... Bruker den ikke lengre pga det er litt styrete å hele tiden legge inn ting, men skal man holde kontrollen så MÅ man jo registrere det man handler på et vis.. Hmm., Kanskje vi skulle startet opp igjen nå etter ferien...... Anonymous poster hash: 84797...359
Kjempeliten Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 (endret) Hadde vært fint med en slik app ja:) men blæh. De som er nevnt her koster penger jo '-.- noen som vet om noen gratis? Nvm så at den envelope greia var gratis. Skal teste ut Endret 2. august 2013 av Kjempeliten
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Bruker denne: https://itunes.apple.com/us/app/ixpenseit-expense-+-income/id284947174?mt=8 Funker perfekt! Anonymous poster hash: c1ff4...1b6
Gjest Funky Punk Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Den easy envelope var akkurat det jeg trengte nå Jeg er elendig på å huske hvor mye jeg har brukt og hvor mye jeg har igjen osv, og nå skal jeg på en liten ferietur, og da blir det lettere om jeg legger inn budsjett før jeg drar og enkelt holder oversikt mens jeg er der.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 https://toshl.com Har apper for alle OS omtrent. 1
floppesopp Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 https://toshl.com Har apper for alle OS omtrent. Den likte jeg! Supert tips
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Den likte jeg! Supert tips Vær så god, vennen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå