AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Noen her som har gått/ har erfaring med den linja? Anonymous poster hash: ad3b4...93c
MissStiles Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Noen her som har gått/ har erfaring med den linja?Anonymous poster hash: ad3b4...93c Ja. På hvilken skole tenker du?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 HIBU i Hønefoss:) Ja. På hvilken skole tenker du? Anonymous poster hash: ad3b4...93c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #5 Skrevet 31. juli 2013 Noen her som har gått/ har erfaring med den linja? Anonymous poster hash: ad3b4...93c Jeg ville helt klart styrt langt unna. Men det kommer selvsagt an på om du har en brennende interesse for faget, og ønsker å jobbe i en bransje med ugunstige arbeidstider og elendig lønn. Jeg studerte reiseliv og hotelledelse, men angret bittert da jeg var halvveis, og hvertfall da jeg begynte å søke jobber. Alt var elendig betalt og kvelds og helgejobbing. Heldigvis kom jeg meg, gjennom er vikarbyrå, inn i et annet selskap og jobber nå med noe helt annet. Mine medstudenter tjener halvparten av det jeg gjør og står hele dagen og blir skreket til av misfornøyde hotellkunder og lignende mens jeg jobber med et spennende fagfelt som jeg aldri hadde drømt om å ende opp i.Anonymous poster hash: a5b91...cd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå