Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marte
Skrevet

I går kveld fikk mannen min en FB melding inn på Iphonen sin. Iphonen er låst så jeg fikk bare lest følgende melding fra hans gamle flamme;

Tusen tusen takk for hyggelig melding min elskede.

Det stod ett eller annet mer men det har jeg glemt. Ut over det vet ikke jeg noe om hva de har sagt til hverandre, men begge bedyrer at det er en spøkte tone de har.

Begge er voksne, og hadde et forhold for syv mnd siden. Mannen min vet at jeg sliter med dette, og jeg gråt mye før vi dro på ferie sammen. Vi har vært git lenge og har store barn. Syns dere jeg skal stole på at de ikke har innledet et forhold igjen. Han vet at hun ikke er noe for han på sikt, men det gjør meg bare mer usikker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han et forhold til hu mens han var gift med deg?

Hvorfor aksepterer du at han i det heletatt har kontakt med hu? Du lar deg jo tråkke på

Anonymous poster hash: 1a998...26b

• Liker 2
Skrevet

Hadde han et forhold til hu mens han var gift med deg?

Hvorfor aksepterer du at han i det heletatt har kontakt med hu? Du lar deg jo tråkke påAnonymous poster hash: 1a998...26b

Jeg aksepterer det ikke, men de jobber sammen.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aksepterer det ikke, men de jobber sammen.

Det er nå et særdeles uproffesjonellt forhold de har på jobben om hun kaller ham for sin elskede.

Anonymous poster hash: 7ebd9...765

• Liker 4
Gjest Gubbe på 40
Skrevet

I går kveld fikk mannen min en FB melding inn på Iphonen sin. Iphonen er låst så jeg fikk bare lest følgende melding fra hans gamle flamme;

Det stod ett eller annet mer men det har jeg glemt. Ut over det vet ikke jeg noe om hva de har sagt til hverandre, men begge bedyrer at det er en spøkte tone de har.

Begge er voksne, og hadde et forhold for syv mnd siden. Mannen min vet at jeg sliter med dette, og jeg gråt mye før vi dro på ferie sammen. Vi har vært git lenge og har store barn. Syns dere jeg skal stole på at de ikke har innledet et forhold igjen. Han vet at hun ikke er noe for han på sikt, men det gjør meg bare mer usikker.

Jeg hadde klikka fullstendig om kona mi hadde vært utro og fortsatt kontakten, om det ikke var meget nødvendig pga av faktorer som ikke kan endres.

Har de hatt et utroforhold er en slik tone usmakelig.

Det der er f... respektløst så det holder.

Skrevet

Det høres rett og slett ikke bra ut.

Og det finnes aldri noen grunn til å stole på noen som har vært utro.

TS bør tenke igjennom sin situasjon og om det egentlig er noen gode nok grunner til at de skal fortsette å leve i sammen. Store barn gjør dette betydelig enklere sånn sett.

• Liker 1
Gjest Miranda2011
Skrevet

Dette hadde vært kroken på døra for min del. Han var utro med henne for syv mnd siden og nå skriver hun "min elskede"? De har fortsatt et forhold, tror jeg.

• Liker 3
Skrevet

Han får finne seg en annen jobb.

Der er en rimelig pris å betale om man vil beholdet og reparere forholdet til partneren sin etter utroskap.

Og så får han blokkere fullstendig.

Men for å være ærlig.

De er ikke over hverandre.

De holder på fortsatt.

Prøver bare å skjule det bedre.

Forstår ikke at du ikke setter ned foten og ber han pakke seg ut.

• Liker 1
Skrevet

Det kan godt hende at de ikke har et seksuelt forhold nå. Det tviler jeg sterkt på, men det er en mulighet. Problemet er at selv om de ikke har sex, så flørter de fortsatt. Du kan aldri vite hva som foregår på arbeidsplassen, men at kontakten fortsetter hjemme også er nok tegn på at de fortsatt har noe på gang.

Barna er store, du kan komme deg ut av dette nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...