Gå til innhold

laget et utkast til nytt bad.. noen som seriøst vil vurdere litt? nytt utkast

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har 3x3 m nytt bad jeg skal innrede og sette opp.. med hjelp

snekra sammen et forslag.

noen som vil vurdere det?

ville gjerne hatt inn en utslagsvask men fant ikke helt sted til den.

Endring :

Alle muligheter er åpne det er bare en skisse på hvordan rommet ser ut i størrelse

ingenting er begynt på

vi skal bygge alt opp fra bunnen det enste som er låst er døren ,

men den kan svinge utover.

post-55360-0-23084900-1375163604_thumb.j

Endret av Safir
Videoannonse
Annonse
Gjest oreokaka
Skrevet

Syntes det så kjempebra ut! Du skulle ikke ha vurdert å hatt et skap eller to over vaskemaskinen? Tenker på at du helt sikkert har vaskepulver og slikt, og kan jo være fint å ha et skap hengenes på veggen til alle disse tingene. Evt kun 1 skap på den ene siden, og en slik jernstang fra skapet og inn til veggen på den andre siden hvor man kan henge opp tøy..? :)

Skrevet

Blir det ikke trangt mellom vask og toalett?

• Liker 2
Skrevet

Syns det så kjempebra ut . Veldig smart med dusj bak veggen med vasken

Gjest Funky Punk
Skrevet

Hadde det ikke vært bedre å hatt doen inn mot veggen slik at den står parallelt med vasken. Ser veldig merkelig å ha den vendt mot vasken

• Liker 3
Skrevet

Blir det ikke trangt mellom vask og toalett?

Jo det er en av tingene jeg ser på

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre å hatt doen inn mot veggen slik at den står parallelt med vasken. Ser veldig merkelig å ha den vendt mot vasken

jeg skjønte ikke helt? det er jo ikke så god plass?

Skrevet

Syntes det så kjempebra ut! Du skulle ikke ha vurdert å hatt et skap eller to over vaskemaskinen? Tenker på at du helt sikkert har vaskepulver og slikt, og kan jo være fint å ha et skap hengenes på veggen til alle disse tingene. Evt kun 1 skap på den ene siden, og en slik jernstang fra skapet og inn til veggen på den andre siden hvor man kan henge opp tøy..? :)

Jo det er sant :) det hadde jeg glemt

Gjest Funky Punk
Skrevet

jeg skjønte ikke helt? det er jo ikke så god plass?

På bildet hvor du ser vasken og doen, da hadde det vært bedre å ha doen inntil den veggen man ser rett frem.

Slik at nå man sitter på do så har man vasken ved siden av seg og ikke foran seg.

Har et veldig trangt bad selv og har det på denne måten, bare at jeg har dusjen på andre siden...altså slik at det blir vegg med vask - do - dusj

Skrevet

Badet ditt ser fint ut.

Men som sagt, jeg ville ikke hatt doen der du har plassert den. Snu den i det minste 90 grader.

Er alle sluk faste? Altså: Møbelerer du etter slukene, eller kan disse endres?

Kan dørene svinge utover isteden, slik at du kan sette noen hyller/skap til håndklær osv. til venstre når du kommer inn på badet?

Skrevet

Alle muligheter er åpne det er bare en skisse på hvordan rommet ser ut i størrelse ingenting er lagt ned vi skal bygge alt opp fra bunnen det enste som er låst er døren , men den kan svinge utover.

Skrevet

Laget et nytt utkast. I høyre nedre hjørne vaskerom

Øvre høyre hjørne dusj med glassdør.

Skapene som er satt opp over vaskemaskin er provisorisk vil helst ha med 60 cm bredde

Bedre enn utkast 1?

post-55360-0-03456200-1375204946_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...