Gå til innhold

Noe helt rart og merkelig skjer om dagene...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er først og fremst merkelig fordi jeg er en mann på 33år.

Fra å aldri nærmest ha blitt lagt merke til eller lagt an på, så er det plutselig mange pene / attraktive fremmede kvinner som kommer med alle mulig tilnærmelser fra intet.

Jeg kan sitte på et utested eller andre plasser og nærmest hvor dette har skjedd en del siste tiden. På en måte som får meg til å bli ganske mistenksom egentlig.

Om det er noe tull og baktanker på gang hele tiden.

Jeg klarer vel ikke helt takle disse situasjonene ettersom det aldri har skjedd før, men nå for tiden skjer det hele tiden. En mann i min alder blir ikke plutselig noe mer enn hva en har vært tidligere.

Jeg vil og anse meg selv som godt under gjennomsnittelig hva utseendet angår.

Er det en slags ny tåpelig trend som jeg er offer for ? og hva går den ut på ?

Anonymous poster hash: 801d7...a0e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, neida. Små ting kan forandre veldig mye ;) Liten forandring i ansiktsutrykk, ett eller annet med kroppsspråket ditt. Ofte kan det være hele forskjellen mellom attraktiv og ikke.

Selv må jeg være trøtt. Hvis jeg har vert våken i 24 timer blir jeg en damemagnet uten like. :P Høres kansje ut som jeg bare snakker tull nå, og at det bare er søvnmangelen som snakker. Men det er faktisk ikke noe sånt. Hvis jeg har vert våken alt for lenge kommer jenter bort å hilser på meg når jeg sitter i parken, kassadama smiler litt ekstra og fitte vokser på trær.

Tror kansje det er noe med måten jeg blir litt sløvere på, reagerer ikke like lett. Gjør ikke sånn feil som jeg ofte gjør ellers. Blir skikkelig avslappa i hele kroppen og ansiktet mitt ser ut som jeg går på botox.

Så det kan godt hende at det rett og slett er noe du har gjort riktig den siste tiden. Kansje noe har løst seg i livet ditt, som gjør at du er mer tilfreds med tilværelsen enn før? Sånne ting syntes lang vei.

Anonymous poster hash: cf5cd...327
  • Liker 2
Skrevet

Er du mere avslappet nå enn før?

AnonymBruker
Skrevet

Fra å aldri nærmest ha blitt lagt merke til eller lagt an på, så er det plutselig mange pene / attraktive fremmede kvinner som kommer med alle mulig tilnærmelser fra intet.

Jeg kan sitte på et utested eller andre plasser og nærmest hvor dette har skjedd en del siste tiden. På en måte som får meg til å bli ganske mistenksom egentlig.

Jeg klarer vel ikke helt takle disse situasjonene ettersom det aldri har skjedd før, men nå for tiden skjer det hele tiden. En mann i min alder blir ikke plutselig noe mer enn hva en har vært tidligere.

Det kan nok fort skje det :) Små endringer som man ikke legger merke til selv kan legges merke til av andre. Så det kan være noe så enkelt at du ser avslappet og ikke desperat ut nå, i motsetning til tidligere. Kroppsspråk står for en god del av kommunikasjon, så her skal det ikke så mye til før det blir endringer. Noe sånt som 70%+ ligger i kroppsspråk :)

Bare å nyte det da og kose seg med oppmerksomheten :)

Anonymous poster hash: 5eae5...954

Gjest Lincoln
Skrevet

Hvem er det som gir deg oppmerksomhet? Yngre jenter, damer på din egen alder eller begge deler?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, neida. Små ting kan forandre veldig mye ;) Liten forandring i ansiktsutrykk, ett eller annet med kroppsspråket ditt. Ofte kan det være hele forskjellen mellom attraktiv og ikke.

Så det kan godt hende at det rett og slett er noe du har gjort riktig den siste tiden. Kansje noe har løst seg i livet ditt, som gjør at du er mer tilfreds med tilværelsen enn før? Sånne ting syntes lang vei.

Kan det synes så bra ?, joda for en 7uker siden så skjedde det noe som jeg egentlig har allerede lært meg å ikke snakke om til andre...med positivt fortegn for min del selvfølgelig.

Noe som egentlig ikke skal kunne skje....

Det må være det da...da er trikset å ruse seg på glede bare :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror absolutt det kan skje :) Ofte blir en mer selvsikker med alderen, noen ganger uten å legge merke til det selv. Og en kommer ut av tankeganger og "forventninger" en føler har vært der fra en var ung for eksempel. Jeg har en kamerat som på en måte ble sett på som "uaktuell"/lite mandig e.l. da vi studerte sammen, selv om han både hadde hatt flott kjæreste tidligere og er en super type (men var litt negativ og sårbar på den tiden, tror jeg). Han har såvidt jeg skjønner gått lenge i den troen at han ikke er så attraktiv, men når jeg har møtt på ham de senere årene har han fått en annen ro og utstråling enn tidligere. Ei veldig søt venninne av meg utbrøt at hun syntes han var veldig flott, og nå er de sammen :)

For min egen del (jeg er kvinne) merker jeg også at trygghet og selvtillit har gjort meg mer attraktiv. Jeg åpner meg mer for omverdenen på en måte som er behagelig og inviterende (til å hilse, slå av en prat, bli kjent). Jeg så nok absolutt bedre ut for 10 år siden, men da var jeg ikke så lett å komme innpå...

Anonymous poster hash: 6ce5a...ad7
Skrevet

Kan det synes så bra ?, joda for en 7uker siden så skjedde det noe som jeg egentlig har allerede lært meg å ikke snakke om til andre...med positivt fortegn for min del selvfølgelig.

Du er ikke han noen og tredveåringen som var jomfru som startet tråd om å ha sex med en prostituert for en tid tilbake, som har fåt deg noe på normalt vis i mellomtiden? Eller hva mener du med "egentlig ikke skulle kunne skje"?

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt, det jeg gjør selv for å komme i godt humør er å tenke på nutella crepes. ;p Ikke at noen andre enn meg faktisk vet hvorfor, men det får meg til å tenke på noen av de beste dagene i mitt liv. Jeg blir glad, senker skuldrene og mere til

Trenger ikke være vanskelig.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Du er sikkert mer avslappet og selvsikker.

'The hungry don't get fed'.

Jenter har ofte en syvende sans for sånt.

:)

Skrevet

Du likner sannsynligvis på en eller annen dust av en kjendis ;)

:ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke han noen og tredveåringen som var jomfru som startet tråd om å ha sex med en prostituert for en tid tilbake, som har fåt deg noe på normalt vis i mellomtiden? Eller hva mener du med "egentlig ikke skulle kunne skje"?

Nei jeg er nok ikke han ...

Det som skjedde var nok life changing på en annen måte. Jeg er like singel selvsagt som før....MEN

takker gud for det. Ellers hadde nok det som skjedde aldri skjedd.

Plutselig er jeg i en livsituasjon hvor jeg er for verdifull til noe forhold til hvem som helst ihvertfall :)

Merker at det ikke er noe jeg kan dele særlig med folk ettersom de blir for sjalu og misunnelige.

Så blir mye til at jeg sitter å stråler lykke HELE TIDEN i de merkeligste situasjoner, uten at folk flest vet hvorfor.

Aldri opplevd hvilken effekt det har ettersom jeg har hatt så fryktelig mye motgang og uhell. Så ikke hatt noe å smile for nesten. Det har isåfall bare vært det tragisk-komiske.

Til dere som har en livssituasjon om det er jobben eller andre i hverdagen som gjør at en ikke lengre trives og går rundt å er deppa, så gjør det som må til for å komme ut av det. Det blir bare verre så lenge livssituasjonen er som den er.

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en god syretripp eller en nygladkristen. Ikke så lett å skille fra hverandre. :P

Men bra for deg ihvertfall. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er nok ikke han ...

Det som skjedde var nok life changing på en annen måte. Jeg er like singel selvsagt som før....MEN

takker gud for det. Ellers hadde nok det som skjedde aldri skjedd.

Plutselig er jeg i en livsituasjon hvor jeg er for verdifull til noe forhold til hvem som helst ihvertfall :)

Merker at det ikke er noe jeg kan dele særlig med folk ettersom de blir for sjalu og misunnelige.

Så blir mye til at jeg sitter å stråler lykke HELE TIDEN i de merkeligste situasjoner, uten at folk flest vet hvorfor.

Aldri opplevd hvilken effekt det har ettersom jeg har hatt så fryktelig mye motgang og uhell. Så ikke hatt noe å smile for nesten. Det har isåfall bare vært det tragisk-komiske.

Til dere som har en livssituasjon om det er jobben eller andre i hverdagen som gjør at en ikke lengre trives og går rundt å er deppa, så gjør det som må til for å komme ut av det. Det blir bare verre så lenge livssituasjonen er som den er.

Men så si hva det er da. Jeg kunne virkelig trengt noe av denne "vidunderdrikken" din...

Jeg liker meg selv, synes jeg er en bra dame, men så får jeg nesten ikke oppmerksomhet fra menn - og det gjør at jeg noen ganger begynner å tro at jeg ikke kan være bra allikevel... Men så tenker jeg andre ganger at jeg liker meg selv uansett om ikke mennene ser meg. Likevel er jeg trist over ikke å bli sett og ønsket. Har hatt lyst på kjæreste i mange år.

Anonymous poster hash: 636de...a34

AnonymBruker
Skrevet

Vunnet i lotto? :P

Anonymous poster hash: f5a92...3ab

AnonymBruker
Skrevet

Vunnet i lotto? :P

Anonymous poster hash: f5a92...3ab

Mye bedre, en lotto gevinst gir deg bare penger. ;)

Men så si hva det er da. Jeg kunne virkelig trengt noe av denne "vidunderdrikken" din...

Jeg liker meg selv, synes jeg er en bra dame, men så får jeg nesten ikke oppmerksomhet fra menn - og det gjør at jeg noen ganger begynner å tro at jeg ikke kan være bra allikevel... Men så tenker jeg andre ganger at jeg liker meg selv uansett om ikke mennene ser meg. Likevel er jeg trist over ikke å bli sett og ønsket. Har hatt lyst på kjæreste i mange år.

Anonymous poster hash: 636de...a34

Det kan jeg *ikke* si, da er jeg ikke mye anonym sansynligvis etterpå.

Alt du trenger å skjønne at du må bruke tiden på å investere i deg selv som person, sette utviklingsmål med deg selv. Vær kritisk til dine egne innøvde vaner. Vær åpen for nye inntrykk.

Har du så ubestridelige bevis for at menn ikke ser deg ? Går det an å undersøke om dette virkelig stemmer nærmere ?

Du har funnet bevis i deg selv på at du er en bra dame. Da bør du gi deg selv en sjanse for å evaluere bevisene som underbygger dine andre påstander. Man kan ikke dømme personer uten bevis, samme gjelder for deg selv i dette tilfellet.

95% av menn som liker deg tør ikke gå bort til deg å si *hei* allikevel. Det er 19 av 20 stk det...

Hvis du konkluderer på det grunnlaget at ingen liker deg fordi ingen kommer bort å sier *hei* så har du misforstått hvor sjeldent det er at noen faktisk *tør* det.

Finner du deg selv og vet hva du selv egentlig er verdt så skjer det at man slutter å bli avhengig hva andre tror og mener.

Går jeg bort til en kvinne og sier *Hei* og hun blåser meg vekk og gjør seg til så ler jeg bare. For det første hva har hun gjort som skal få meg til å føle at jeg har gått glipp av noe ?

Blir jeg lei meg av det så sier jeg jo at "du fremmede kvinne som jeg ikke vet hvem er, jeg kan ikke like meg selv før du viser at du liker meg".

Til de som vet hva de selv er verdt vet virkelig hva jeg sier her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...