Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innledet et forhold til en syk fyr. Det visste jeg ikke for tre og et halvt år siden. Jeg visste det ikke før for snart to mnd siden. Jeg ble dratt inn i et miljø hvor grenser ikke finnes. Den dag i dag kunne jeg ikke tatt noen for noenting, for jeg var bare dama til ..... Ingen bryr seg om hverandre, penger, makt, dop, vold og horer er visst det som gjelder. I går fikk jeg vite at jeg i god tro har delt seng med en fyr som for morroskyld lå med eskortepiker nå og da. Samtidig kontrollerte han meg hele tiden, beskyldte meg for utroskap, kalte meg alt stygt man kan kalle noen. Men han hadde et bra år, kom seg vekk, skjerpet seg og vi flyttet sammen. Han betyr alt, og tomrommet er håpløst. Jeg har blitt beskyldt for en handling jeg absolutt ikke har noe med! Politiet tror meg, men i det miljøet... Ryktene går visst og eksen min har fått beskjed om å få navnet på en viss fyr jeg skal ha ringt, ut av meg... I går natt prøvde jeg å ringe han med skjult nr, for hver gang jeg prøver å snakke med han må han gå, venter en tlf samtale, skal møte noen osv.. Han tok tlf, og før jeg rakk å svare ga han meg en rystende beskjed og la på. Som om han ventet tlf fra noen andre. "jobben er ferdig, det er **********". han visste ikke at det var meg. Jeg ringte politiet med en gang. De har ikke gjort NOENTING!! Det er farlige mennesker. Jeg pakket sakene og dro for snart to mnd siden, fordi forholdet var full av vold og dop. Et liv jeg hatet! Men jeg kommer ikke unna, folk kontakter meg med info hele tiden, og nå og da tar han kontakt og ber meg trekke forklaringa på en sak politiet anmeldte han for for noen mnd siden. Vold mot meg. Og for å få dette navnet ut av meg, at det er Pga meg at han ble dratt inn i det, selvom han vet at jeg ikke har noe med det å gjøre. Han ødelegger meg på alle måter. Først når jeg dro og nå innser jeg at jeg har Ingen andre venner igjen. Ingen venninner. Ikke noe liv utenom han og det miljøet, og jeg kan ikke reise tilbake til hjemstedet mitt... Politiet gjør ingenting... Hverken med saken ang meg og han, eller med det han holder på med. Ikke engang etter det han sa i natt... Og det var forferdelig... Det virker som disse kriminelle miljøene kan herje og gjøre hva de vil, uten at noen gjør noe med det. For noen mnd siden ringte jeg også politiet fordi han holdt på å kjøre på meg. Han var blodrusa og kjørte rundt. De gjorde ansolutt ingenting!! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... Hvordan skal jeg komme meg vekk mentalt? Og venner?? Hvor finner man gode venner? Jeg håper noen leser ...

Anonymous poster hash: f940e...2bb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Herregud for en horribel situasjon du har rotet deg oppi. Men nå jeg virkelig bare spørre.

Hvordan type miljø er dette? Involverer det hasj(salg og kjøp) ?

Jeg ble veldig redd, dette var som å lese meg selv om noen år. Jeg holder nemlig på å innlede et forhold med en gutt som driver med slikt, og det gjør også alle vennene hans. Skrekkscenarioet mitt har vært akkurat det du beskriver her. Herregud, nå ble jeg redd og skjelven her. Det er som om at et mareritt er blitt til virkelighet, men via et annet menneske - som er deg.

Herregud.... Vær så snill og fortell mer. Jeg er meget bekymret nå. Hvordan startet det? Hvordan opplevde du begynnelsen av forholdet og vennene hans?

Anonymous poster hash: e1c89...d92
  • Liker 1
Skrevet

En klem til deg! :hug:

For en forferdelig historie. Håper du klarer deg. Bytt nummer og skjul nummeret og bo på skjult adresse. Slett dem som venn fra facebook om du har det og endre eventuelt innstillingene slik at bare venner kan se profilen, bildene, informasjonen din. Dessverre må jeg si at jeg ble redd for deg. Ønsker deg alt det beste.

AnonymBruker
Skrevet

Første lekse som gjelder alle: De forandrer seg ikke.

Om de slår eller er voldelige i kommunikasjonen sin ellers, drikker mye, røyker hasj og doper seg, er destruktive og utro, kranglete,

SLUTT Å tenk at dere er unntakene. GÅ!

Anonymous poster hash: 14b6e...89a
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt over, gå vekk fra han og miljøet. Ikke se deg tilbake og ikke ta kontakt med dem heller.

De kommer ikke til å endre seg og du kan ikke gjøre noe med det heller.

GÅ fra dem og ALDRI se tilbake.

Anonymous poster hash: e6855...20a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://www.krisesenter.com/innlegg/kan_hun_ikke_bare.html

http://www.tv2.no/underholdning/trude/mari-maurstad-levde-i-voldelig-forhold-3841764.html

Ts,du klarer dette.

Skriv en liste til deg selv som du skal gjøre nå fremover.

Først og fremst, snakk med legen din. Ring legen i mårra å få en hastetime. I denne timen forteller du legen din det du forteller her, og poenget med det hele er å få et støtte-team rundt deg! Det er så utrolig viktig. Be om å få snakke med legen din om dette jevnlig, annenhver uke f.eks. Møt opp til disse timene.

Søk om psykolog. Det er lurt for veien videre. Skaff støtteapparat rundt deg, gode relasjoner. Du har ingen nå; du MÅ ha et apparat rundt deg.

Anonymous poster hash: 14b6e...89a
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Huff

Endret av Kuley
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte han via en annen venn, vi møttes oftere og ble til slutt sammen. Allerede da var det rus i bildet, men hasj hovedsakelig, og for det meste solgte de bare. Han var "høyere" opp en brukere som de sier. Han var sjeldent tilgjengelig allerede den gangen, om vi ikke var sammen, men jeg tenkte ikke noe mer over det. Nå har det klikket helt i hodet hans, til og med venner av han har bedt meg holde meg vekk på dine måter. De sårer naturligvis meg ved å si det de sier men det er harde fakta. Hva de gjør nå aner jeg ikke, og hva slags jobb han gjorde i natt vil jeg ikke tenke på, men dette gjaldt noen, ikke noe. Ordentlig voldelig ble han ikke før i fjor vinter, men det skal sies at da hadde han også et "kjedelig" nyktert liv. I førsten av forholdet så jeg faktisk opp til han sykt nok. Jeg følte at jeg fikk respekt gjennom at han fikk det... Og at ingen kunne gjøre meg noe når jeg hadde han. Jeg følte meg tøff, uansett hvor sykt det høres ut. Nå vet jeg bedre. Men det syke med dette er at først nå som jeg dro får jeg alle disse problemene. Jeg har blitt syndebukk For en annens handling og det hjelper ikke hva politiet vet og hva som stemmer. Vil folk ta meg så gjør de vel det? Jeg er livredd, unner ingen dette her, hold dere unna kriminelle miljøer alle mann. Eksen min er nok sykere enn mange, for dette livet elsker han... Men jeg føler virkelig at livet mitt er over. En del av meg selv er borte, og jeg er tvunget til å starte på nytt. Uten noen. Jeg gjorde meg avhengig av et liv og en fyr jeg ikke hører hjemme i..

Skrevet

Hei Ts! Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Send meg en PM om du vil prate?

Har ingen råd utenom det som virket formeg; ikke svare på meldinger, anrop, skjulte anrop eller henvendelser. Selvom det tar år og er vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte han via en annen venn, vi møttes oftere og ble til slutt sammen. Allerede da var det rus i bildet, men hasj hovedsakelig, og for det meste solgte de bare. Han var "høyere" opp en brukere som de sier. Han var sjeldent tilgjengelig allerede den gangen, om vi ikke var sammen, men jeg tenkte ikke noe mer over det. Nå har det klikket helt i hodet hans, til og med venner av han har bedt meg holde meg vekk på dine måter. De sårer naturligvis meg ved å si det de sier men det er harde fakta. Hva de gjør nå aner jeg ikke, og hva slags jobb han gjorde i natt vil jeg ikke tenke på, men dette gjaldt noen, ikke noe. Ordentlig voldelig ble han ikke før i fjor vinter, men det skal sies at da hadde han også et "kjedelig" nyktert liv. I førsten av forholdet så jeg faktisk opp til han sykt nok. Jeg følte at jeg fikk respekt gjennom at han fikk det... Og at ingen kunne gjøre meg noe når jeg hadde han. Jeg følte meg tøff, uansett hvor sykt det høres ut. Nå vet jeg bedre. Men det syke med dette er at først nå som jeg dro får jeg alle disse problemene. Jeg har blitt syndebukk For en annens handling og det hjelper ikke hva politiet vet og hva som stemmer. Vil folk ta meg så gjør de vel det? Jeg er livredd, unner ingen dette her, hold dere unna kriminelle miljøer alle mann. Eksen min er nok sykere enn mange, for dette livet elsker han... Men jeg føler virkelig at livet mitt er over. En del av meg selv er borte, og jeg er tvunget til å starte på nytt. Uten noen. Jeg gjorde meg avhengig av et liv og en fyr jeg ikke hører hjemme i..

Jeg er hun jenta som sa at jeg er på vei til å innlede et forhold med en gutt som selge og røyker hasj. Jeg har også tidligere skrevet en tråd om dette:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=757647

Det er som å lese meg selv. Han gutten min er også "høyere opp" enn alle de andre. Det er han som selger og alle kommer til han for å kjøpe. Det som tiltrakk meg var først og fremst spenningen, jeg følte meg uovervinnelig sammen med han, følte meg beskyttet, siden jeg var "dama til bossen". Jeg synes han er spennende, og beundrer han. Det at han gjør det ulovlig er spennende.

Tråden din skremmer meg. Tenk om jeg får samme skjebne. Kan jeg spørre, TS, hvor dette miljøet holder til? Kanskje vi har noe forbindelser....

AnonymBruker
Skrevet

Du som ville jeg skulle fortelle mer, det over var et svar til deg. Om du holder på å innlede et forhold til en slik fyr og du faktisk ser det nå? Da bør du kutte bånd før du har så mye følelser for han at det er umulig. Jeg visste ikke om rusen før etter en stund, og cil du virkelig innlede et forhold til en som ruser seg i det hele tatt? Jeg kan jo si at min eks er fryktelig snill når han vil være det. Kalte meg de nydeligste ting, kjærtegnet meg, sa han ville ha mitt barn, at med meg kan han være seg selv, at han elsker meg og jeg er den lille jenta hans. Disse ordene gnager meg ennå!! Hver natt spesielt, kommer håpet snikende. Det er forbi, og nå tørr jeg ikke engang å reise hjem:(

AnonymBruker
Skrevet

Du som ville jeg skulle fortelle mer, det over var et svar til deg. Om du holder på å innlede et forhold til en slik fyr og du faktisk ser det nå? Da bør du kutte bånd før du har så mye følelser for han at det er umulig. Jeg visste ikke om rusen før etter en stund, og cil du virkelig innlede et forhold til en som ruser seg i det hele tatt? Jeg kan jo si at min eks er fryktelig snill når han vil være det. Kalte meg de nydeligste ting, kjærtegnet meg, sa han ville ha mitt barn, at med meg kan han være seg selv, at han elsker meg og jeg er den lille jenta hans. Disse ordene gnager meg ennå!! Hver natt spesielt, kommer håpet snikende. Det er forbi, og nå tørr jeg ikke engang å reise hjem:(

Uff og uff :( er bare det at jeg har mistet kontakt med alle venninnene mine allerede, så jeg ser ingen vei tilbake fra han. Forlater jeg han så ha jeg ingenting å dra tilbake til. Jeg har ingen venninner lenger. Og det er min egen feil. Takk for advarselen, må sove på dette.... Er for trøtt nå. God natt...

Skrevet

Uff og uff :( er bare det at jeg har mistet kontakt med alle venninnene mine allerede, så jeg ser ingen vei tilbake fra han. Forlater jeg han så ha jeg ingenting å dra tilbake til. Jeg har ingen venninner lenger. Og det er min egen feil. Takk for advarselen, må sove på dette.... Er for trøtt nå. God natt...

Du har oss jenter på KG! Vet at det ikke er så mye, men jeg forstår deg og møter deg gjerne for en kaffe en dag:-) hvis kjemien stemmer har du en venninne du kan sov over hos/flykte til i vanskelige perioder. Uansett kan vi prate sammen på nettet hvis du orker og har lyst. Og ser det er flere som har lignende erfaringer oggjerne vil prate med deg. Det hjelper! Man blir sterkere!

Kanskje vi skal starte en gruppe?

Klem til deg TS:-)

• Liker 1
Skrevet

Du har oss jenter på KG! Vet at det ikke er så mye, men jeg forstår deg og møter deg gjerne for en kaffe en dag:-) hvis kjemien stemmer har du en venninne du kan sov over hos/flykte til i vanskelige perioder. Uansett kan vi prate sammen på nettet hvis du orker og har lyst. Og ser det er flere som har lignende erfaringer oggjerne vil prate med deg. Det hjelper! Man blir sterkere!

Kanskje vi skal starte en gruppe?

Klem til deg TS:-)

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva slags fyr du har begynt å treffe, ofte er det det du skriver de driver med, de gjerne driver med. Jeg kjenner meg godt igjen i inntrykket du har til han, med spenning og dette her. Men i mitt tilfelle er det kun en liten del av det. Skulle gjerne pratet med deg. Mitt inntrykk er at om de skryter veldig av ting, er det kanskje ikke så farlig. Men rusmiljøet i seg selv er destruktivt, og det er jo ikke spennende? Du ødelegger jo kun deg selv. Det finnes ikke noe kult ved det, men er du som meg vil nok ingen råd få deg til å snu... Jeg var med denne fyren lenge, og hadde bange anelser hele tiden, men politiet så vi sjeldent noe til... De gjør jo virkelig ikke jobben sin syns jeg... Det hendte noen var blitt tatt for ting, men ikke han. Aldri de. Og i fjor fortalte han meg om en som var blitt mishandlet, og de to som faktisk planla det kjenner jeg godt til, desverre.. De ble frifunnet de, mens andre som var med fikk milde straffer. Det er trist at det er sånn, og at jeg ikke får gjort noe med det..

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har heller ingen venninner igjen, heller ingen kompiser... Enten har han truet de, eller så har de tatt avstand selv:( det er en forferdelig følelse å sitte igjen med:(

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar og råd. Jeg skal kontakte En lege i morgen. Så får jeg ta det derfra, har lyst til å kontakte advokat også.. For å kanskje få noe ut av den voldssaken. Politiet mente at jeg kanskje ikke hadde rett på bistandsadvokat og at han mest sannsynlig endte opp med en bot, fordi det var forlite beviser. Likevel tar de seg bryet med å sette han i cella, avhøre meg og anmelde han?! Kjenner jeg blir syk inni meg. Det eneste de gjorde var å sette han opp i mot meg! Jeg hadde bilder fra tidligere da jeg var på legevakten, og flere opptak som en tidligere venninne tok opp en tid da han ringte mye og truet.. Pluss bilder politiet selv tok av meg da jeg var i avhør, pluss at de så leiligheten da de hentet han kvelden før.. De sa at jeg skulle følge med på halsen min i tilfelle det kom merker også der, for det var bedre bevis!! Jeg blir så sint!! Han kvalte meg ikke hardt nok? Nei jeg skal kontakte advokat å høre... Bor må jeg gjøre for å komme meg på beina igjen.

Skrevet

Kontakt advokat! Men ikke tro det hjelper. Selvom politiet har sterke beviser er. Det ikke nok. Det beste er å bare hjemme og ignorere. Men anmeld hvis du kan, slik at de får det på statistikken.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, lite som hjelper desverre:/ vil gjerne prate mer med deg. Men nå kommer endelig søvnen sigende. Kan jeg skrive til deg i morgen?

Anonymous poster hash: 3f24b...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...