AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #1 Skrevet 30. juli 2013 Tenkte jeg skulle prøve 30 day shred for morro skyld, men jeg blir ikke helt klok på hvordan dette fungerer. Har ikke kjøpt DVD'en da, vil vite hvordan dette fungerer først, og om det i det hele tatt er noe for meg. Derfor lastet jeg ned treningsvideoene for level 1, 2 & 3. Men sånn utover det ble jeg ikke så mye klokere. Kan noen hjelpe? Anonymous poster hash: 0d3d3...63f
Gjest Sengaia Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 Jeg har trent Level 1 15 ganger denne måneden. Jeg har prøvd Level 2, men det var en av øvelsene som ikke anklene tålte, så jeg bare fortsetter på Level en, og syns den er bra. Men jeg vet ikke hvor ofte man skal trene... trodde egentlig det ikke var bra å trene styrke hver dag? Vet du noe om det? Det er så mange delte meninger om det
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Jeg titta på den første videoen, og den så ikke så veldig hard ut, ikke styrketreningen heller. Kommer jo an på utgangspunktet man har fysisk sett selvsagt, og man kan jo velge hvor lette/tunge vekter man vil ha. Og selv da vil jeg jo ikke kalle noe av det jeg så(i level 1 i alle fall) for tung styrketrening, så tror nok det holder med at man bare spiser godt. Skulle du utelukkende pumpa jern for å bygge masse derimot hadde det blitt noe anna:P Men leta litt på nettet, og det ser ut som det er 10 dager på hvert level? Så man gjør samme treningsvideo hver dag i 10 dager altså? Hørtes litt ensformig ut men er jo straightforward da i det minste:) Anonymous poster hash: 0d3d3...63f
Dragonfly84 Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Man skal trene level 1 i ti dager, level 2 de neste ti og level tre de siste ti. Men jillian sier selv på podcasten sin at det er best å ha et par dager pause i uka. Hvis jeg var deg ville jeg hatt et par av videoene hennes å veksle på, f.eks shreden på man og tors, banish fat boost metabolism på lørdag og lagt inn en gå/jogge/sykkeltur en til to av de andre dagene.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Man skal trene level 1 i ti dager, level 2 de neste ti og level tre de siste ti. Men jillian sier selv på podcasten sin at det er best å ha et par dager pause i uka. Hvis jeg var deg ville jeg hatt et par av videoene hennes å veksle på, f.eks shreden på man og tors, banish fat boost metabolism på lørdag og lagt inn en gå/jogge/sykkeltur en til to av de andre dagene. Ja, har tenkt på det, å kjøre litt min egen greie på siden. Men samtidig har jeg lyst å fullføre de 30 dagene uten å "jukse" Sånn bare for å ha gjort det. Får se åssen det blir med studiestart og slikt! Anonymous poster hash: 0d3d3...63f
Snop Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Jeg har trent Level 1 15 ganger denne måneden. Jeg har prøvd Level 2, men det var en av øvelsene som ikke anklene tålte, så jeg bare fortsetter på Level en, og syns den er bra. Men jeg vet ikke hvor ofte man skal trene... trodde egentlig det ikke var bra å trene styrke hver dag? Vet du noe om det? Det er så mange delte meninger om det Jeg gjorde dette hver dag, og så lenge det ikke var vondt eller føltes feil, kjørte jeg bare på. Var ganske støl og vond de første dagene, men så ble kroppen vant til det og det var helt greit. Syntes det var lettere å gjøre det hver dag for å ikke dette av opplegget, det ble liksom en greie for meg å ikke få "hull", ganske motiverende Hva spiser dere før dere trener? Spiser et godt måltid ca 1-2 timer før trening, med trege karbohydrater. Trener som regel etter frokost (havregrøt og frukt) eller etter middag.
Rainbow Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Jeg begynte treningslivet mitt med den. Da gjorde jeg hver video ti ganger, men jeg gjorde det bare ca. annenhver dag. Noen ganger to-tre dager på rad, noen ganger to-tre dager pause. Det gikk helt fint, og jeg gikk ned i vekt og ble mye sterkere. Lenge siden jeg har gjort det nå, for nå har jeg begynt med mye annet siden den gang (holder på med Insanity nå hvis noen vet hva det er), men shreden er en veldig fin start på et sunt og aktivt liv, det var det i alle fall for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå