Gå til innhold

Får ikke til og åpne samsung galaxy s3? feil operatørlås kode..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hehe.. dette blir nok et litt rotete innlegg men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre nå....

Nå er det sånn at jeg har en samsung galaxy s4, denne tok kveld på lørdag da skjermen sluttet og fungere..

Skaffet meg da en lånetelefon av en kompis, men denne telefonen er jo selvfølgelig låst til telenor og ikke netcom.

Har snakket med telenor og alt, MEN koden de gir meg fungerer ikke!! Har prøvd flere ganger, har også lastet ned nyeste oppdatering osv.

Nå er det sånn at, jeg skal sende inn den jeg har, må jeg også sende inn den jeg skal LÅNE, BRUKE, mens jeg har sendt inn den andre??

sende inn begge to....

Har spørt mange i familie om noen har telefon å låne meg men er kun han kompisen min som har den som er låst, jeg får heller ikke lånetelefonen av butikken jeg kjøpte min samsung galaxy s4 av pga det med min telefon er en forsikringssak og ikke garantisak....

Forventer da, netcom, telenor og butikken at jeg skal gå uten telefon i 2-3 uker? ingen får tak i meg, jeg får ikke tak i noen..

Jeg er avhengig av telefon pga jobb. Har heller ingen liggende hjemme..

Hjeeelp!

Anonymous poster hash: 34f82...405
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med å ringe Telenor i stedet, tror de kan hjelpe deg i stedet for oss her på forumet...

Edit:

Forresten, hvis telefonen din (S4 som først kom ut i april) tok kvelden fordi skjermen sluttet å fungere, bør da det være en garantisak. Med mindre du kasta telefonen i bakken av fri vilje...

Endret av RockPaperScissor
Skrevet (endret)

Da ringer du Telenor, så får du hjelp til ny kode, dvs de feilsøker og gir deg ny.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...