Gå til innhold

Det beste stylingjernet, noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt går alltid dit det vil, og det er aldri enig med meg. Jeg trenger et stylingjern som ikke sliter forferdelig på håret, som kan lage krøller, vippe og glatte. GHD, Tigi...? Hvilket er best i deres erfaring? Og har dere tilleggstips om hvilket produkt man kan bruke med det for å varmebeskytte tynt, fint hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GHD og varmebeskyttelsen KMS free shape hot flex spray :)

AnonymBruker
Skrevet

Cloud Nine eller Chi :) Fåes hos frisør.

Anonymous poster hash: 91c1d...03f
Skrevet

GHD og Redken Iron silk 07 :)

Skrevet

GHD og varmebeskyttelsen KMS free shape hot flex spray :)

Hvordan lukter denne? :)

Skrevet

Hvordan lukter denne? :)

Hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Jeg syns den lukter behagelig godt, ikke sånn intens-kvalmende som noen produkter kan være.

Skrevet (endret)

Hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Jeg syns den lukter behagelig godt, ikke sånn intens-kvalmende som noen produkter kan være.

Takk for svar :) Da høres det ut som den lukter greit. Er ute etter noe som ikke er "intens-kvalmende" ;)

Og forresten; funker den bra synes du? Gir den litt hold, glans osv?

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Takk for svar :) Da høres det ut som den lukter greit. Er ute etter noe som ikke er "intens-kvalmende" ;)

Og forresten; funker den bra synes du? Gir den litt hold, glans osv?

Jeg liker den fordi jeg syns håret blir mykt og fint av den. Ser den har 3/5 på både glans og hold. I alle fall den jeg har vært mest fornøyd med til nå :)

Skrevet

Jeg liker den fordi jeg syns håret blir mykt og fint av den. Ser den har 3/5 på både glans og hold. I alle fall den jeg har vært mest fornøyd med til nå :)

Høres bra ut! Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...