FrøkenBaker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Håret mitt går alltid dit det vil, og det er aldri enig med meg. Jeg trenger et stylingjern som ikke sliter forferdelig på håret, som kan lage krøller, vippe og glatte. GHD, Tigi...? Hvilket er best i deres erfaring? Og har dere tilleggstips om hvilket produkt man kan bruke med det for å varmebeskytte tynt, fint hår?
Nerine_ Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 GHD og varmebeskyttelsen KMS free shape hot flex spray
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Cloud Nine eller Chi Fåes hos frisør. Anonymous poster hash: 91c1d...03f
Purple Diamond Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 GHD og varmebeskyttelsen KMS free shape hot flex spray Hvordan lukter denne?
Nerine_ Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Hvordan lukter denne? Hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Jeg syns den lukter behagelig godt, ikke sånn intens-kvalmende som noen produkter kan være.
Purple Diamond Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 (endret) Hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Jeg syns den lukter behagelig godt, ikke sånn intens-kvalmende som noen produkter kan være. Takk for svar Da høres det ut som den lukter greit. Er ute etter noe som ikke er "intens-kvalmende" Og forresten; funker den bra synes du? Gir den litt hold, glans osv? Endret 6. august 2013 av Purple Diamond
Nerine_ Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Takk for svar Da høres det ut som den lukter greit. Er ute etter noe som ikke er "intens-kvalmende" Og forresten; funker den bra synes du? Gir den litt hold, glans osv? Jeg liker den fordi jeg syns håret blir mykt og fint av den. Ser den har 3/5 på både glans og hold. I alle fall den jeg har vært mest fornøyd med til nå
Purple Diamond Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Jeg liker den fordi jeg syns håret blir mykt og fint av den. Ser den har 3/5 på både glans og hold. I alle fall den jeg har vært mest fornøyd med til nå Høres bra ut! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå