Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av sandaltråden starter jeg herved forarbeidene til den nye moteloven. Så langt er det to paragrafer:

£1 Enhver plikter seg til å være velstelt under en hver offentlig anledning, samt holde sin kropp ren og velduftende

§2-1 Den som bruker sandaler må ikke under noen omstendighet ha på seg sokker eller strømpebukser av noen sort.

Legger til i paragraf 2:

£2-2 Ei heller kan denne type sko brukes sammen med svært lange eller misfargede tånegler, eller føtter fulle av gnagsår og liktorner.

Så da er det bare å komme med forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

£ 3-1Kvinner over 50 år kan ikke under noen omstendighet ha skjørt som går til over knærne.

Skrevet

Bukser som er ment for å stanse på ett visst punkt i livet skal ikke under noen omstendighet dras høyere opp en dette punktet.

Hater å se det på folk :evil:

Skrevet

£2-2 Ei heller kan denne type sko brukes sammen med svært lange eller misfargede tånegler, eller føtter fulle av gnagsår og liktorner.

Litt utenom tråden, men likevel: Dette tegnet her: £ er tegnet for engelske pund, og ikke paragraf....

Gjest Étoile
Skrevet

* Bukser skal under ingen omstendigheter sveve flere centimeter over bakken (dersom det ikke er meningen da, pirat/clamdiggers etc). Bukser skal være lange nok, dvs uten sko skal buksen treffe gulvet bak hælen. Dersom man bruker mye høye hæler, kan buksen godt være litt lenger.

* Bruk aldri for små klær, ingen kler pølseskinn...

Gjest Anonymous
Skrevet

*Tights er ikke noe flatterende plagg-for noen!

*Tennissokker/sportssokker hører hjemme i aerobicsalen-evnt på tennisbanen.

*Allværsjakker bruker man for å gå tur i.

*Aldri,aldri,aldri bland rødt og rosa.

*Topper med påskrifter som "babe", "bitch" o.l er ikke lenger akseptable plagg, spesielt ikke for voksne damer.Det samme gjelder "superman"-t-skjorter for gutter.

*Vurder nøye om du virkelig bør gå i bar mage.Få gjerne en ærlig sjel til å uttale seg før du viser deg offentlig i det.

*Skal du gå i miniskjørt bør du lære å bære det med stil, å flashe undertøy er ikke vel ansett.

*Det samme gjelder høye hæler.Sjangling er ikke elegant!

Skrevet

- Lær hvordan du kler og sminker deg for å fremheve dine beste sider.

- Rett deg opp og SMIL!

Piglet

Gjest Anonymous
Skrevet
£ 3-1Kvinner over 50 år kan ikke under noen omstendighet ha skjørt som går til over knærne.

Uenig! Moren min, som er 52, har kjempeflotte bein, og kan fint gå i skjørt som viser knærne. Dette kommer helt an på hvordan beina dine ser ut, for ikke å snakke om utseende på skjørtet!

Skrevet

Mye bra her, skulle ønske dette virkelig ble en offisiell lov- men da har vi igjen en a4 verden..

Men men...

- Buffalosko er IKKE tillatt, samme gjelder møkkete skatesko.

- Skal man bruke brunkrem- er det ikke lov å glemme halsen, skille er ikke et fint syn for andre borgere.

- Har man bart må man fjerne den. (Har sett en del i det siste med BART, JA DAMER)

Skrevet

Rødt og rosa kan være skikkelig stilig, men det må være riktig nyanser.

Tversoverstriper som er så veldig in nå, er for øvrig svært lite kledelig på altfor mange...

Skrevet

Litt utenom tråden, men likevel: Dette tegnet her: £ er tegnet for engelske pund, og ikke paragraf....

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

§§§§§§§§§§§§§§§§§

Meeeeeget flau

Og jeg som har 6 i rettslære :oops: :oops:

Gjest Constanze
Skrevet

Store ringer på samtlige fingre vil aldri se bra ut.

Ettervekst vil aldri se bra ut.

Hår under armene vil aldri se bra ut.

Joggebukse vil aldri se bra ut.

Flere halssmykker på en gang vil aldri se bra ut.

Tatoveringer vil aldri se bra ut.

Shorts vil aldri se bra ut.

Constanze - sur og grinete idag.

Gjest Lady-M
Skrevet
Bukser som er ment for å stanse på ett visst punkt i livet skal ikke under noen omstendighet dras høyere opp en dette punktet.

Hater å se det på folk :evil:

Haha...hater å se det ja. Mange som ikke er vant med bukser med lavt liv (ofte i alderen 35-40), drar buksen opp og gjerne et belte for å stramme inn skikkelig. huff... :-?

Gjest Gjesta
Skrevet
Shorts vil aldri se bra ut.

Er shorts forbudt??? :roll: Hva bruker folk på sommern da da???

K

Skrevet

Jeg tilstår med en gang -jeg kommer til å bryte loven når og hvor det passer meg... :tunge1: Dessuten lurer jeg på hva som menes med "offentlig anledning" i §1...

Skrevet
Er shorts forbudt???  Hva bruker folk på sommern da da???

HOTPANTS! :ler:

Gjest Constanze
Skrevet

Er shorts forbudt??? :roll: Hva bruker folk på sommern da da???

K

Skjørt!

Skrevet

§4 Skotøy: Boksesko bør under ingen omstendighet forekomme andre steder enn i en boksering.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

:fy: Foundation er stygt når det er lagt ujevnt. Og ikke legg på så mye at det blir kakete... Sjekk deg i speil i dagslys før du går ut!

:fy: Bruk aldri joggeklær under en pen jakke eller kåpe - ikke bland stilarter

Gjest Anonymous
Skrevet

*Allværsjakker bruker man for å gå tur i.

Men hva går man i da når det sprutregner, og man kommer til å blåsebort om man går med paraply??

Er enig at Allværsjakker ikke er særlig elegant, men her hos meg regner og blåser det hele tiden :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...