Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, så jeg trenger deres mening om noe. Jeg har holdt på med en fyr i et par mnd nå, og føler at følelsene er gjensidige, og at vi liker hverandre veldig godt. I går var han hos meg, og nevnte noe jeg har hørt ofte før... For å være litt anonym, kan jeg si at moren hans jobber på noe i samme kategori som spasenter og lignende, og der jobber hun sammen med en dame, og de er gode venner. Han fyren jeg holder på med er ofte inne der for behandling, og han har alltid likt hun damen, og har ofte avtaler/timer hos henne. Han har sagt flere ganger at han har vært forelsket i henne i mange år, og han nevnte det igjen i går da vi var sammen. Hun hadde visst vært på besøk hjemme hos moren hans, og han hadde vært der også og spist middag med dem. Han fortalte at han ble så glad for at hun kom på besøk, og at hun er så pen osv.

Jeg liker ikke å høre alt dette, og jeg er en person som blir ganske lett sjalu. Så jeg blir lei meg når han hele tiden skal nevne henne og at nå har han hatt time hos henne og at han alltid har likt henne osv. Kjenner det stikker litt i meg... Og jeg føler han bestiller time hos henne oftere enn nødvendig. (Er ikke hore eller stripper vi snakker om altså, ikke noe sånt, bare en "behandling") Liker ikke å tenke på at han er med henne der og har siklet på henne i mange år..

Er det en filleting av meg å bli sjalu over noe sånt? :( Jeg sier ikke sånt til han om at andre gutter er kjekke og sånn, fordi jeg ikke vil såre noen på den måten. Men han snakker ofte om henne... På den andre siden, så er vi jo ikke sammen, men har holdt på lenge og er så vidt jeg vet, eksklusive.

Hva syns dere? Er jeg teit som tenker sånn her? Er det noe jeg kan si til han?

Anonymous poster hash: 3ed63...c18

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke at det er noe rart at du blir sjalu. Til og med jeg hadde blitt det, og jeg er lite sjalu av meg til vanlig. Greit nok at han er ærlig, men dette kunne han ha tid stille om, selv om forelskelsen hans skulle være over.

Edit: om forelskelsen ikke er helt over, så synes jeg at han kunne slutte å ta timer hos henne.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke en filleting og ikke noe jeg ville godtatt.

Skrevet

Jeg syns du kan si det til han at det blir litt mye! Hvis han hele tiden snakker om henne og hvor pen hun er virker det som han er innteresert i henne.Jeg hadde ikke likt det for å si det sånn!

AnonymBruker
Skrevet

En svært ufin ting å si ja. Synes ikke sjalusien er malplassert. Han burde også ha forståelse for det.

Anonymous poster hash: 59b4e...231
AnonymBruker
Skrevet

Åh, så godt å høre at det ikke bare er jeg som reagerer på dette! Tusen takk for støtte. Da skal jeg si ifra til han neste gang. Føler liksom ikke at jeg er nok, og begynner å lure på om han liker meg i det hele tatt siden han har sagt flere ganger at han har vært forelsket i henne i mange år... Ja, tror virkelig jeg må si til han at jeg ikke liker det.

- TS

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Det er ikke greit at han går å får massasje jevnlig hos en jente han vært forelsket i. Høres nesten ut som han er betatt av henne enda.

AnonymBruker
Skrevet

^ Han sier at han har vært forelsket i henne i mange år, og da tolker jeg det som at han fremdeles er det... :/ Så syns det ikke er så greit nei :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt at han fikk slutte å snakke om denne dama. Enten så får han like deg og holde på med deg, eller så får han forsette å være forelsket i henne. Han tror vel ikke at han kan få i både pose og sekk.

Gi han streng beskjed. Jeg hadde blitt forbanna.

Anonymous poster hash: a0328...f8d
AnonymBruker
Skrevet

^ Takk. Han kan i det minste slutte å snakke om henne foran meg, det synes jeg er så unødvendig... Var forresten meg to innlegg over også.

- TS

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du kan jo spørre han om hvorfor han er sammen med deg, når han tydeligvis er forelsket i "massørdama".

Se hvordan han reagerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...