Gjest Reza08 Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Hvis du skulle f.eks lage et bedriftslag i 11'er fotball, hvem ville du valgt på laget ditt? Hvilken formasjon ville du valgt? Hvem skulle vært reserver?
Stormborn Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Jeg som hadde halve laget klart... Også må vi ha fra KG
Gjest Reza08 Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Jeg som hadde halve laget klart... Også må vi ha fra KG Du kan godt ta andre personer også. Hvis du hadde en knall ide, kan du få komme med den. Vil ikke ødelegge for deg.
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 Keeper: @TheHairyToothfairy Forsvar: @Cid @Frøkenfryden @Titania Midtbane: @Athena Catalina. @Rosakatt @Adobyen @Kvakkekyllingen Angrep: @Entern @Boetica @AliceNextDoor
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2023 #6 Skrevet 8. januar 2023 Helt korrekt, jeg er en keeper 😉 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. januar 2023 #7 Skrevet 8. januar 2023 Jeg er best i mål! Er så svær. Men midtbane er også okei.
Rosakatt Skrevet 8. januar 2023 #8 Skrevet 8. januar 2023 Takk for muligheten, men må innrømme jeg passer best som publikum 😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. januar 2023 #9 Skrevet 8. januar 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Takk for muligheten, men må innrømme jeg passer best som publikum 😅 Hei. Du er makkeren min! Vi er faktisk kjempegode! 👍 Her har du en pasning ⚽
Rosakatt Skrevet 8. januar 2023 #10 Skrevet 8. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Hei. Du er makkeren min! Vi er faktisk kjempegode! 👍 Her har du en pasning ⚽ Oi shit hva skal jeg gjøre *Snubler i ballen å blir ydmyket av en aggresiv motstander, som sparker ballen til en på sitt lag. Blir barnslig, klyper den frekke motstanderen i rompa som hevn, men det er seksuel trakassering, så får rødt kort å må forlate banen* Hade bra! Lykke til! Wopwop! 🤗
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. januar 2023 #11 Skrevet 8. januar 2023 Rosakatt skrev (19 minutter siden): Oi shit hva skal jeg gjøre *Snubler i ballen å blir ydmyket av en aggresiv motstander, som sparker ballen til en på sitt lag. Blir barnslig, klyper den frekke motstanderen i rompa som hevn, men det er seksuel trakassering, så får rødt kort å må forlate banen* Hade bra! Lykke til! Wopwop! 🤗 Takk for at du prøvde 😁😁
Rosakatt Skrevet 8. januar 2023 #12 Skrevet 8. januar 2023 Kvakkekyllingen skrev (32 minutter siden): Takk for at du prøvde 😁😁 Beklager det var et så dårlig forsøk, men nå er det åpent for et en maskin av en lagspiller kan ta min plass 😄
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #13 Skrevet 8. januar 2023 Rosakatt skrev (1 time siden): Oi shit hva skal jeg gjøre *Snubler i ballen å blir ydmyket av en aggresiv motstander, som sparker ballen til en på sitt lag. Blir barnslig, klyper den frekke motstanderen i rompa som hevn, men det er seksuel trakassering, så får rødt kort å må forlate banen* Hade bra! Lykke til! Wopwop! 🤗 Var kom inn, og så så faktisk kløp @Kvakkekyllingen i rumpa så kortet er annullert
Rosakatt Skrevet 8. januar 2023 #14 Skrevet 8. januar 2023 Agent smith skrev (12 minutter siden): Var kom inn, og så så faktisk kløp @Kvakkekyllingen i rumpa så kortet er annullert Ånei betyr det at jeg må spille igjen?
Gjest Adobyen Skrevet 9. januar 2023 #15 Skrevet 9. januar 2023 Jeg snublet i de lange, klønete beina mine da ballen kom fykende i full fart, så der lå jeg på bakken og hylte som en gris.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. januar 2023 #16 Skrevet 9. januar 2023 Agent smith skrev (3 timer siden): Var kom inn, og så så faktisk kløp @Kvakkekyllingen i rumpa så kortet er annullert 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. januar 2023 #17 Skrevet 9. januar 2023 Rosakatt skrev (3 timer siden): Ånei betyr det at jeg må spille igjen? Ja ⚽ Akkurat det du ønsket deg 😅 Eller ikke 😁
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #18 Skrevet 9. januar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Keeper: @TheHairyToothfairy Forsvar: @Cid @Frøkenfryden @Titania Midtbane: @Athena Catalina. @Rosakatt @Adobyen @Kvakkekyllingen Angrep: @Entern @Boetica @AliceNextDoor Jeg promper ballen i mål
Frøkenfryden Skrevet 9. januar 2023 #19 Skrevet 9. januar 2023 Agent smith skrev (8 timer siden): Keeper: @TheHairyToothfairy Forsvar: @Cid @Frøkenfryden @Titania Midtbane: @Athena Catalina. @Rosakatt @Adobyen @Kvakkekyllingen Angrep: @Entern @Boetica @AliceNextDoor Oioi takk for tilliten, tror jeg er mer sånn cheerleader😂 Med dusker!
Phoenix Heart Skrevet 9. januar 2023 #20 Skrevet 9. januar 2023 Agent smith skrev (8 timer siden): Keeper: @TheHairyToothfairy Forsvar: @Cid @Frøkenfryden @Titania Midtbane: @Athena Catalina. @Rosakatt @Adobyen @Kvakkekyllingen Angrep: @Entern @Boetica @AliceNextDoor Artig, spilte faktisk på midtbanen, da jeg gikk på fotball som barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå