AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Lørdag skulle venninna vår drikkes ut. En helt troskyldig greie, ikke noe utdritning. Hadde planlagt spa-behandling for henne, og deretter bare kos og hygge resten av dagen. Hennes kommende mann er medlem av en MC-klubb, og vi hadde ordnet det sånn at vi 8 venninnene kom kjørende bakpå hver vår sykkel, og med en kompis av mannen hennes som skulle ta henne med. Og så ville hun ikke være med!! Unnskyldningen var at hun hadde ikke lyst på ei fest akkurat den dagen. Hun hadde ingenting spesielt å gjøre den dagen, da det på forhånd var avklart i det skjulte med samboeren hennes. Seriøst....vi sto der som 8stk måpende tullinger..... før vi bare måtte dra igjen. 500kr på hver rett utav vinduet, og jeg synes virkelig synd i forloveren hennes! Bryllupet er om 3 uker, tror stemninga mellom bruden og venninnene kan bli relativ klein.... Anonymous poster hash: 54624...eed
karella Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Det høres veldig spesielt ut! Kan det være at det har skjedd noe som ikke dere vet om? En krangel eller noe sånt med samboeren eller noen i familien?? Å si at hun ikke hadde lyst til å feste akkurat da er isåfall helt utrolig! Huff..har hun kontakten noen av dere i etterkant? 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 skjønner hun egentlig godt jeg. jeg er absolutt ikke noe interessert i det. så hadde heller ikke blitt med. men jeg har sagt i fra at jeg ikke vil på forhånd da. Anonymous poster hash: 7f142...260 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Lørdag skulle venninna vår drikkes ut. En helt troskyldig greie, ikke noe utdritning. Hadde planlagt spa-behandling for henne, og deretter bare kos og hygge resten av dagen. Hennes kommende mann er medlem av en MC-klubb, og vi hadde ordnet det sånn at vi 8 venninnene kom kjørende bakpå hver vår sykkel, og med en kompis av mannen hennes som skulle ta henne med. Og så ville hun ikke være med!! Unnskyldningen var at hun hadde ikke lyst på ei fest akkurat den dagen. Hun hadde ingenting spesielt å gjøre den dagen, da det på forhånd var avklart i det skjulte med samboeren hennes. Seriøst....vi sto der som 8stk måpende tullinger..... før vi bare måtte dra igjen. 500kr på hver rett utav vinduet, og jeg synes virkelig synd i forloveren hennes! Bryllupet er om 3 uker, tror stemninga mellom bruden og venninnene kan bli relativ klein.... Anonymous poster hash: 54624...eed Det er ikke tilfeldigvis det utdrikningslaget som gikk i økonomisk ruin http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=760470 Anonymous poster hash: 91cc6...856 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Ts; Hun var klar over at det ville bli et utdrikkningslag, da forloveren hadde spurt henne på forhånd om hun ville ha en dag med jentene. Bruden sa at hun ikke ville ha et utdritningslag, og det har forloveren tatt hensyn til. Anonymous poster hash: 54624...eed
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Det er ikke tilfeldigvis det utdrikningslaget som gikk i økonomisk ruin http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=760470 Anonymous poster hash: 91cc6...856 Ts; HaHa, nei, ikke en økonomisk ruin her nei:) Hadde en i følget meldt avbud så skulle vi andre ha klart å dekket opp de ekstra pengene:) Anonymous poster hash: 54624...eed
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Ville hun ha et utdrikningslag i utgangspunktet? Er dette aktiviteter som hun liker, eller som "alle" liker? Jeg for min del finner en fest med åtte jenter fint lite appellerende, og den ene gangen jeg ble overtalt til å være med på spa-behandling måtte jeg bruke alt av selvkontroll for å ikke be den fremmede om å holde hendene unna meg. Anonymous poster hash: 9b036...e46 2
Mynona Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Litt spesielt. hun kunne jo bare ha tatt det med ro. Forklarte forlovern at dere skulle på spa og sånn da??
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Ville hun ha et utdrikningslag i utgangspunktet? Er dette aktiviteter som hun liker, eller som "alle" liker? Jeg for min del finner en fest med åtte jenter fint lite appellerende, og den ene gangen jeg ble overtalt til å være med på spa-behandling måtte jeg bruke alt av selvkontroll for å ikke be den fremmede om å holde hendene unna meg. Anonymous poster hash: 9b036...e46 Ts; Les tråden da.... Bruden hadde sagt hva hun foretrakk i utdrikkningslaget sitt, og forloveren tok hensyn til det. Anonymous poster hash: 54624...eed 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Hadde det plutselig dukket opp 8 stykker for å dra meg på utdrikningslag 3 uker før bryllupet mitt i fjor hadde jeg også sagt nei. Jeg hadde faktisk nok annet å finne på. Hele bryllupet skulle planlegges mellom barn, fulltidsjobb og studier. Samtidig var (er) jeg kronisk syk. Om forloveren ikke hadde planlagt og avtalt dato med bruden synes jeg dere får skylde dere selv. Det er faktisk enkelte som ikke liker denne type overraskelser. Og her har vel bruden sagt i fra at hun ikke ønsket noe særlig? Anonymous poster hash: 4fb49...8b2 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Hadde det plutselig dukket opp 8 stykker for å dra meg på utdrikningslag 3 uker før bryllupet mitt i fjor hadde jeg også sagt nei. Jeg hadde faktisk nok annet å finne på. Hele bryllupet skulle planlegges mellom barn, fulltidsjobb og studier. Samtidig var (er) jeg kronisk syk. Om forloveren ikke hadde planlagt og avtalt dato med bruden synes jeg dere får skylde dere selv. Det er faktisk enkelte som ikke liker denne type overraskelser. Og her har vel bruden sagt i fra at hun ikke ønsket noe særlig? Anonymous poster hash: 4fb49...8b2 Ts; Les tråden da.... Bruden ville ha et rolig og fredelig utdrikkningslag, og det tok forloveren hensyn til. Ja; hun skulle bli hentet på motorsykkel, men det var i regi av mannen hennes. Venninna vår kjører selv Harley og er veldig glad i motorsykler. Så dette fikk forloveren i stand med mannen hun skal gifte seg med. Hun er ikke kronisk syk, så selv om du er det så kan du ikke sammenligne deg med henne. Planen var videre; Spa (ansikt og ryggmassasje) til henne, og deretter skulle vi dra til ei hytte ved en innsjø vi hadde leid, og bare grille og kose oss. Anonymous poster hash: 54624...eed 16
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Hadde det plutselig dukket opp 8 stykker for å dra meg på utdrikningslag 3 uker før bryllupet mitt i fjor hadde jeg også sagt nei. Jeg hadde faktisk nok annet å finne på. Hele bryllupet skulle planlegges mellom barn, fulltidsjobb og studier. Samtidig var (er) jeg kronisk syk. Om forloveren ikke hadde planlagt og avtalt dato med bruden synes jeg dere får skylde dere selv. Det er faktisk enkelte som ikke liker denne type overraskelser. Og her har vel bruden sagt i fra at hun ikke ønsket noe særlig? Anonymous poster hash: 4fb49...8b2 Ts; Dato er ikke vanlig å avtale med bruden eller brudgommen når de skal drikkes ut, da det skal være en overraskelse. Anonymous poster hash: 54624...eed 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Hadde det plutselig dukket opp 8 stykker for å dra meg på utdrikningslag 3 uker før bryllupet mitt i fjor hadde jeg også sagt nei. Jeg hadde faktisk nok annet å finne på. Hele bryllupet skulle planlegges mellom barn, fulltidsjobb og studier. Samtidig var (er) jeg kronisk syk. Om forloveren ikke hadde planlagt og avtalt dato med bruden synes jeg dere får skylde dere selv. Det er faktisk enkelte som ikke liker denne type overraskelser. Og her har vel bruden sagt i fra at hun ikke ønsket noe særlig?Anonymous poster hash: 4fb49...8b2 OMG booooooooring!!! Det er jo godt ment og som en mulighet til å loosen up litt innimellom all stresset med bryllup....Anonymous poster hash: 3291a...b1b 19
Gjest Inggolf Skrevet 29. juli 2013 #14 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hadde det plutselig dukket opp 8 stykker for å dra meg på utdrikningslag 3 uker før bryllupet mitt i fjor hadde jeg også sagt nei. Jeg hadde faktisk nok annet å finne på. Hele bryllupet skulle planlegges mellom barn, fulltidsjobb og studier. Samtidig var (er) jeg kronisk syk. Anonymous poster hash: 4fb49...8b2 hvorfor kommer du med dette når det ikke har noe å si for denne tråden eller er i likhet med TS sitt hovedinnlegg? Det er jo TS det dreier seg om her mener jeg bare... Hun skriver jo at bruden ikke hadde noe å foreta seg og hun selv hadde presisert hva hun ønsket.... (Jeg bare lurer på ren nyskjerrighet altså) Edit; oida.. det ble visst mange som siterte deg... hadde nok ikke gjort det jeg og om jeg hadde sett det først.. Jeg synes dette høres snodig ut TS og tenker at det må jo ligge en forklaring bak? Som allerede nevnt, kanskje en krangel eller noen kjipheter i familien? Fryktelig rart at hun ikke forklarte seg da men... og at hun i det hele tatt hadde samvittighet til å avvise dere på denne måten.... Endret 29. juli 2013 av NozMonster 4
Mynona Skrevet 29. juli 2013 #15 Skrevet 29. juli 2013 Jeg tror jeg hadde blitt ganske lei meg som forlover. Når man har planlagt en fin dag for sin venninne i lang tid, også bare avviser hun med at hun ikke orker i dag. 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #16 Skrevet 29. juli 2013 Ts; Jeg fikk virkelig vondt av forloveren, hun hadde jo lagt ned så mye tid og planlegging av dette..... Vet at venninna vår er litt småsær, men jeg kjenner henne ikke så godt. Hun er av typen som kan være litt "diva", og vil veldig gjerne være litt viktig av seg. Håper bare ikke hun klarer å få vridd det til at forloveren failet i oppgaven sin som forlover og ikke klarte å gi henne et utdrikkningslag. Fy søren, som sagt; glad jeg ikke er forloveren! Anonymous poster hash: 54624...eed
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #17 Skrevet 29. juli 2013 Jeg klarer bare ikke å tro på dette. For jeg skjønner det ikke. Eneste ok grunn må være at bryllupet skulle bli avlyst eller at noen nære familimedlemmer hadde dødd. Men det siste kunne hun da ha evt fortalt forloveren når dere kom. Forloveren er jo som regel en nær venninne. Nei for en drittkjerring. Anonymous poster hash: 56db0...5bc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #18 Skrevet 29. juli 2013 Ts; Det er faktisk helt reelt, ingen tulletrolletråd. Synes det er lettere uvirkelig selv. Anonymous poster hash: 54624...eed
pusefrøken Skrevet 29. juli 2013 #19 Skrevet 29. juli 2013 oj, syns dette hørtes meget spesielt ut....
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #20 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hadde blitt ganske forbanna når bruden har uttrykkt ønske om spa og hyttetur med jentegjengen som utdrikningslag og deretter nekter å bli med. Spesielt når dere allerede har betalt 4000 kr for det her. Men samtidig skuffet hvis jeg var forloveren og hadde lagt ned masse tid og energi og bli møtt med den sure oppførselen fra bruden. Bruden burde virkelig gi en grunn, og den skulle ha vært god. Anonymous poster hash: f0a7f...992 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå