AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Begynner å studere på UiO til høsten, og lurer på om det ser dumt ut å bruke penere kjoler til hverdags? Er det jeg har mest av, men vil helst ikke være den eneste som "pynter" seg hver dag. Anonymous poster hash: e21ee...f00
agg Skrevet 30. juli 2013 #2 Skrevet 30. juli 2013 På lesesalen, kantina, forelesning osv. er det så mange at du sannsynligvis aldri er den eneste som er litt pynta. Det er det deilige med universitetet, du blender inn nesten uansett
absinthia Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Jeg brukte å tone ned antrekket med dongerijakke og/ eller litt røffe sko og det funker svært greit om man er glad i å bruke finkjolene sine mer enn når man blir bedt på fest. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #4 Skrevet 30. juli 2013 Det spørs jo akkurat hva du mener med pene kjoler. Er det noe som denne eller denne, blir du i alle fall lagt merke til... Mener du mer som den her eller den her, tror jeg det skal være problemfritt. Anonymous poster hash: 0b8d0...f0b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå