AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg lurer på en ting, hvorfor er det så mange på KG som kun prøver å finne feil i det folk skriver, kun vrir og vender og rett og slett søker drama? Det er rett og slett uhyggelig og jeg begynner å synes det er vemodig å skrive innlegg her, for jeg vet jeg kommer til å få hets av en eller annen grinebiter. Hva er grunnen? Hva er det som er så vanskelig med å være hyggelig, hjelpsom og ikke minst snill mot andre? Anonymous poster hash: 22baf...59f 3
Mb26 Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Var forresten ikke meningen å huke av for anonym TS
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Det er nu en del grinebitere her inne nu da. Finn deg i det, eller finn deg et annet forum.
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Folk er korttenkt, negativ og ignorant og vil heller spy ut litt destruktive ord på AB-funksjonen enn å faktisk hjelpe folk. Heldigvis er det også mange hjelpsomme og saklige folk her, noe som jeg absolutt tror redder forumet litt. 1
Mb26 Skrevet 30. juli 2013 #5 Skrevet 30. juli 2013 Det er nu en del grinebitere her inne nu da. Finn deg i det, eller finn deg et annet forum. Haha, tror nok det alltids vil være grinebitere på alle forum, det er bare så unødvendig! :/
Mb26 Skrevet 30. juli 2013 #6 Skrevet 30. juli 2013 Folk er korttenkt, negativ og ignorant og vil heller spy ut litt destruktive ord på AB-funksjonen enn å faktisk hjelpe folk. Heldigvis er det også mange hjelpsomme og saklige folk her, noe som jeg absolutt tror redder forumet litt. Amen!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2013 #7 Skrevet 30. juli 2013 Haha, tror nok det alltids vil være grinebitere på alle forum, det er bare så unødvendig! :/ Synes det er greit at det er plass til dem også.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #8 Skrevet 30. juli 2013 Jeg lurer på en ting, hvorfor er det så mange på KG som kun prøver å finne feil i det folk skriver, kun vrir og vender og rett og slett søker drama? Det er rett og slett uhyggelig og jeg begynner å synes det er vemodig å skrive innlegg her, for jeg vet jeg kommer til å få hets av en eller annen grinebiter. Hva er grunnen? Hva er det som er så vanskelig med å være hyggelig, hjelpsom og ikke minst snill mot andre?Anonymous poster hash: 22baf...59f Jeg er enig, og lurer på det samme... Anonymous poster hash: ca40b...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå