Gjest nyste Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Jeg er gift med en superduper mann, vi har det over gjennomsnittlig bra sammen (liker i alle fall å tro det). Ingen grunn til å klage i hvert fall. For mange år siden var jeg ganske på knærne etter en annen, vi hadde en del kontakt, tonen var bra, men det skjedde aldri noe. Var småforelska i han i mange år, og kjente at jeg ble helt varm innvendig da jeg hørte at han skulle flytte tilbake hit. Jeg er ikke interessert i et forhold på si eller noe, men betatt? Ja. Jeg kan alltids leve med det, men nå viser det seg at kona hans har fått jobb på min arbeidsplass. Hun er sikkert en trivelig jente, vi har barn på samme alder og er sånn cirka like gamle. Burde jeg prøve å innlede et bekjentskap med henne, eller bare holde meg langt unna?
Gjest Xavia Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Du behøver kanskje ikke PRØVE å innlede et bekjentskapsforhold med henne. (Det høres ut som om du vil prøve dette for å komme innpå ham?!) Se det i hvert fall ann litt i forhold til de følelsene som kommer når denne gamle flammen faktisk er flyttet tilbake. Er det følelser der, ville i hvert fall ikke jeg PRØVD å bli en god bekjent av dama hans. Det ville vel ikke hjelpe på situasjonen.
Gjest Nyste Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Nei, jeg har ikke tenkt til å bruke henne for å klistre meg på mannen hennes. Vi bor på et lite sted, og siden vi er kolleger ville jeg normalt synes det var naturlig å ta godt imot en nyinnflyttet kollega ved å be på middag e.l. Det blir i alle fall påfallende å unngå henne.
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Inviterer du alltid nye kolleger på middag?
Gjest Nyste Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Å nei. Men jeg hadde nok gjort det hvis det var en annen jente på min alder, også med barn i samme alder som våre. Dessuten kjenner hun ikke så mange, og jeg prater utvungent med mannen hennes hvis jeg støter på han. Tror dere jeg bare er ute etter et påskudd for å treffe han? Tja - jeg veit sannelig ikke helt sjøl. Hvis jeg virkelig ville det, ville jeg vel ikke akkurat bedt han og kona og ungene deres hjem til oss? *usikker*
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 jeg ville forsøkt å behandle henne som en hvilken som helst ny kollega! ikke prøv verken på å bli venner eller på å unngå det, og se hva som skjer
Gjest Nyste Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 Ja, det er nok det beste. Jeg kjenner jo ikke dama en gang. Det enkleste er jo hvis hun skulle vise seg å være skikkelig teit... Det gjør ingenting om hun har blitt skikkelig "kjerring" heller...
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #8 Skrevet 21. april 2004 Det gjør ingenting om hun har blitt skikkelig "kjerring" heller... Her ser du sakens kjerne...... Du vil se om fyren kanskje fremdeles kan være tilgjengelig du, selv om du ikke nødvendigvis vil gjøre noe med det
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #9 Skrevet 21. april 2004 Ehe, hva er du ute etter egentlig? Kona vill gjenomskue dette. Tenk om de har det annerledes enn deg? Har et kjempeforhold? Dette er typisk for jenter som har det middels bra i sine forhold. Spenningen vet du. Kansje la kontakten være opp til henne? Du er desperat.
Gjest Nyste Skrevet 21. april 2004 #10 Skrevet 21. april 2004 Jeg er ikke desperat, og jeg er ikke ute etter å innlede et forhold til denne mannen. Jeg vil aldri, aldri forlate mannen min fordi han fremdeles gjør meg mo i knærne etter mange år og vi har bygd opp mye sammen. Likevel blir jeg altså varm når jeg hører at den gamle "flammen" skal flytte tilbake... Jeg håper egentlig at det sklir over av seg selv, og kommer nok ikke til å ta noe spesielt initiativ overfor henne.
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #11 Skrevet 21. april 2004 Hehehe - du tør mer og mer opp nå, og innrømmer at du faktisk blir litt varm når du hører at han er på vei tilbake. Så det er der det trykker - du vil sjekke ståa og se hvordan du ligger an, men uten å risikere noe. Det er der det kommer fra at du lurte på om du kanskje skulle invitere dem på middag også...... Slå det fra deg du - du risikerer å utsette deg selv for en forelskelse som du ikke vet hvordan du skal takle.
Gjest Xavia Skrevet 21. april 2004 #12 Skrevet 21. april 2004 Hehehe - du tør mer og mer opp nå, og innrømmer at du faktisk blir litt varm når du hører at han er på vei tilbake. Så det er der det trykker - du vil sjekke ståa og se hvordan du ligger an, men uten å risikere noe. Det er der det kommer fra at du lurte på om du kanskje skulle invitere dem på middag også...... Slå det fra deg du - du risikerer å utsette deg selv for en forelskelse som du ikke vet hvordan du skal takle.
Gjest Nyste Skrevet 21. april 2004 #13 Skrevet 21. april 2004 Nå skrev vel jeg i mitt første innlegg at jeg ble varm ved tanken på å se ham oftere igjen. For å gjenta meg selv: Jeg ville vanligvis tatt varmt imot denne nye kollegaen. Det at hun er kona til en jeg var forelsket i - og fortsatt synes er kjekk - gjør at jeg lurer på om jeg burde la være. Ser at dere synes at jeg burde det, og har tenkt til å følge deres råd. Jeg har tenkt til å holde følelsene mine for meg selv - det blir mitt problem. Har som sagt INGEN planer whatsoever om å legge an på typen.
Gjest Xavia Skrevet 21. april 2004 #14 Skrevet 21. april 2004 Jeg har tenkt til å holde følelsene mine for meg selv - det blir mitt problem. Har som sagt INGEN planer whatsoever om å legge an på typen. Det er godt å høre! Det virka nemlig som du hadde HELT andre planer da du starta tråden. Men: ingen her har vel sagt at du ikke skal ta den nye kollegaen godt i mot?? Det må du da gjøre, men alt med måte. I hvert fall når du føler som du gjør. Lykke til. Gresset er nok ikke grønnere på den andre siden!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #15 Skrevet 21. april 2004 Gjennomsnittlig bra og han gjør deg mo i knærna? Hadde det vert så bra hjemme hos dere hadde du aldri skrevet det du har gjort. En du har vert forelsket i+Javel, har i ikke mange ganger vert forelsket før vi slo oss ned med mann og barn? skulle vi bli varm i åresvis etterpå og spekulere på hvordan vi skal gjøre det ved evt arb/sammenkomster? Makan til tull. Gå hjem og piff opp ditt eget forhold så kansje det blir noe mer enn gjennomsnittlig for dere. Istedenfor å bli yr/varm over en exs. Tror sannelig våren har spilt deg et puss.
Gjest Nyste Skrevet 21. april 2004 #16 Skrevet 21. april 2004 Er det umulig å ha en crush på andre (selv om det er å ta i) selv om man er lykkelig gift??? Jeg har da vært småforelsket en haug med ganger mens jeg har vært gift/ samboer, uten at jeg har realisert det. Jeg tenker da ikke Nå skal jeg bli godvenner med han og kona for å sjekke om hun er helt kjerring sånn at jeg kan ha et forhold på si med han !!! Synes dere tillegger meg onde hensiikter her!
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #17 Skrevet 22. april 2004 Neida, ingen onde hensikter - vi bare gjennomskuer dine første to så beskjedne innlegg før du innrømmet at du faktisk ble litt varm ved tanken på at han flytter til nabolaget ditt.... Tror egentlig at det er helt naturlig forresten, jeg ville nok sittet med de samme spørsmålene selv hadde det vært meg. Skal jeg se om jeg har draget fremdeles liksom? Er kona hans blitt kjerring sånn at han kan angre bitte lite grann på at det ikke ble oss, også videre..... Greit å ha en crush på fyren så klart, men ikke prøv å gjøre noe med det - og det å prøve og bli venn med kona hans og eventuelt be dem på middag er jo forsåvidt å gjøre noe med det, ikke sant? Det er jo for å nærme deg fyren du tenker i de baner, selv om du nok mener at du ikke har tenkt å sette i gang noe...
Gjest Nyste Skrevet 22. april 2004 #18 Skrevet 22. april 2004 Neida, ingen onde hensikter - vi bare gjennomskuer dine første to så beskjedne innlegg før du innrømmet at du faktisk ble litt varm ved tanken på at han flytter til nabolaget ditt.... igjen: Jeg skrev i mitt første innlegg at jeg ble varm ved tanken. uff, dette ble litt storm i vannglass, men da jeg fikk vite at han skulle flytte hit igjen... Det blusset litt opp. Håper det roer seg når jeg ser ham igjen, kanskje han har blitt gammel og satt han også?
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #19 Skrevet 22. april 2004 Han har sikkert fått pondus og måne..... og grønne tenner
Gjest Nyste Skrevet 22. april 2004 #20 Skrevet 22. april 2004 Han har sikkert fått pondus og måne..... og grønne tenner Får håpe det! Da forsvinner nok varmen rimelig kjapt... SÅ over fladisk er jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå