Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som bruker dette i dag? Jeg vet ingenting om Star Office, men må lære meg det. Vet noen om linker til ett godt sted å begynne? Tar imot alle tips med ærbødighet!

:P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er det så fantastisk mye mer annerledes enn MS Office med tanke på hvordan man bruker det?

Skrevet

Sist jeg brukte StarOffice, vurderte jeg sterkt å heller skrive i notepad... MEN det er nå 6-7 år siden, så det bør vel ha blitt bedre. For meg virket det rimelig simpelt, sammenliknet med MS Office, men selvfølgelig til en helt annen pris. Du får bare teste ut.

Men hvorfor StarOffice? Hvis du vil ha noe gratis, så er det beste OpenOffice 1.1. Ikke helt MSOffice, men dette klarer i hvertfall å åpne Worddokumenter, som StarOffice ikke klarte (før ihvertfall).

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Catzy, foreslår at du tar tilbake heeele innlegget ditt :). Open Office er faktisk open source utgaven av Star Office. PC-world hadde en artikkel om det for ikke så lenge siden, der dem mente at totalt sett var Star Office en bedre programpakke enn MS Office. På toppen av det hele koster den bare 80 dollar å laste ned fra nettet, i forhold til MS Office som koster flere tusen kroner.

Skrevet

Takker for svar!

Vet dere også hvem leverandøren til StarOffice er? Inkluderer StarOffice pakken de samme; tekst, presentasjon, regneark og database programmene? Hvilket suffix har Star Office generete filer?

Skrevet

æsj, nå har jeg store probl. med å laste ned en 'education' version for å teste ut dette fra sun sine sider. det går ikke. er det noen som vet om andre steder jeg kan få laste ned staroffice (7.0?) - så jeg kan teste ut maler og sjekke hvilke typer de bruker til suffix for ordinære filer konstruert der og for å se om det er evt. *dot filer som går igjen.... noen som vet??

Gjest Moonshadow
Skrevet

Laste ned Msoffice gratis fra kaaza jeg :-)

Skrevet

OpenOffice kan du ihvertfall finne her:

> www.openofficeorg.no

Skrevet

endelig funka linjen til Sun! Got it I got it...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...