Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med kostholdsopplegg? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med et kostholdsopplegg som hjelper meg å gå fortest mulig ned i vekt? :)

Takker for svar.

Anonymous poster hash: 19d72...342
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å gå ned "fortest mulig" er ikke bare usunt, men direkte idiotisk. Du sulter vekk musklene dine, blir slapp og utrent i kroppen, og får lavere forbrenning.

Så du gjør deg selv bjørnetjeneste ..

Anonymous poster hash: a37c6...252
  • Liker 1
Skrevet

Gympartner.no

Julierafoss.com - hun er billig og kjempe bra

AnonymBruker
Skrevet

Gympartner.no

Julierafoss.com - hun er billig og kjempe bra

Tusen takk, hvem av dem anbefaler du meg? :)

Skrevet

Tusen takk, hvem av dem anbefaler du meg? :)

Det er to forskjellige opplegg.

Gympartner binder du deg i feks 3 mnd, 250kr mnd eller noe sånn, da får du kost oppsett og treningsoppsett. Du raporterer til personlig trener en dag i uka, mer om du trenger det. Du sender formbilder og treningsdagbok.

Julie lager kostholdsplan for en hel uke. Hun lager også treningsplan og kan følge deg på nett tror jeg, men det siste har jeg ikke prøvd ut.

Gympartner var det jeg trengte for å få kost og trening som en del av min hverdag. Kan ikke sluntre unna når jeg får mail og sms fra min personlige trener om hvordan det går ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er to forskjellige opplegg.

Gympartner binder du deg i feks 3 mnd, 250kr mnd eller noe sånn, da får du kost oppsett og treningsoppsett. Du raporterer til personlig trener en dag i uka, mer om du trenger det. Du sender formbilder og treningsdagbok.

Julie lager kostholdsplan for en hel uke. Hun lager også treningsplan og kan følge deg på nett tror jeg, men det siste har jeg ikke prøvd ut.

Gympartner var det jeg trengte for å få kost og trening som en del av min hverdag. Kan ikke sluntre unna når jeg får mail og sms fra min personlige trener om hvordan det går ;)

Ok tusen takk :)

Men kan man fortelle dem hva målet ditt er, og kan de lage et trenings -og kostholdsprogram tilrettelagt akkurat for deg, dine behov og mål?

Åja, så på GP følger de deg i 3 mnd mens julie i kun 1 uke... tror jeg går for GP da :)

Skjønner, ser du bedre ut nå? :)

AnonymBruker
Skrevet

Fortest mulig ned i vekt? Slutte å spise.

Anonymous poster hash: d959f...fe4

Skrevet

Ok tusen takk :)

Men kan man fortelle dem hva målet ditt er, og kan de lage et trenings -og kostholdsprogram tilrettelagt akkurat for deg, dine behov og mål?

Åja, så på GP følger de deg i 3 mnd mens julie i kun 1 uke... tror jeg går for GP da :)

Skjønner, ser du bedre ut nå? :)

Ja vil si det. Men det er ikke mange mnd siden jeg hadde ett ks, så jeg ser ikke BRA ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...