Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er forelska i en... Og må fortelle det til eksen min som har hatt et håp om at det kan bli oss igjen. Hvordan kan jeg si det? Jeg og eksen har flere ganger snakket etter at det ble slutt. Jeg har sagt at jeg ikke har de følelsene lenger... Han tror de kan komme tilbake da... Vi har vært venner og funnet på ting, desverre. Kjenner ikke så mange her jeg bor, så det var liksom bedre enn å være alene. Kjipt av meg, men vi har jo vært venner. Og da har han vel øynet håp. Vennskapet holder ikke om en av oss får kjæreste, så da er det jo ikke vits i utgangspunktet. Jeg vil si noe fort, men vet ikke hva. Føler meg dritt, for å kanskje ha gitt eksen falske forhåpninger (selv om jeg har vært veldig tydelig på hva jeg føler også). Og nå bare ditcher jeg han.....
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Hei TS. Hvis du har vært ærlig på hva du føler og klar på at dere kun var venner, bør du ikke ha dårlig samvittighet. Av dette kan du ikke stå ansvarlig for om han har fått falske forhåpninger. I så fall har han jo trekt dem ut av intet (eller eget) og tenkt at det gjerne kunne stemme med realiteten. Og det kan du ikke stå til ansvar for. Du har ikke akkurat ført noen bak lyset heller. Det er kjipt å gå rundt med håp om noe som sannsynligvis ikke skjer, også når det viser seg at det ikke vil skje, men det vil gå over. Tiden leger de fleste sår og det vil nok gå bra på sikt. Anonymous poster hash: a18c2...e2f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Noen må man være brutale med for at de skal forstå. Noen kutter eksen rett ut.. Virker som at det i de fleste tilfeller er bedre å gjøre enn å være venner til den ene plutselig finner en ny, og så blir det et nytt "brudd", der den ene er forelska og ikke bryr seg, mens den andre blir knust (igjen). Jeg sitter fint i det selv. Var på et par ukers ferie. Rett før jeg dro hadde jeg i ny og ne koselige dager med eksen.. Etter bare noen dager på ferie møtte jeg DEN mannen. Hadde det helt herlig resten av ferien... Svarte så vidt eksen når han sendte mld. Han skrev han savnet meg, gledet seg til å se meg igjen.. Jeg bare skrev tilbake om andre ting. Nå kommer DEN mannen snart på besøk til meg, så jeg må snakke med eksen snart. Han blir nok sjokka... Må bare si det som det er. "Følelser kontrollerer man ikke. Synd det ender sånn, men..." Anonymous poster hash: e482a...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå