AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Min baby er snart 1 år og får flaske med mme flere ganger i døgnet. En gang før morgenlur i 9-10-tiden, så før leggetid kl.19 og en gang på natten/tidlig morgen (den skal vi kutte nå). Drikker fra 120-230 mml hver gang stort sett. Synes det er veldig greit (og koselig) å gi flaske med mme, men det er kanskje på tide å gå over til vanlig melk nå. Gir man da bare til måltid sånn som hos oss voksne, eller er det vanlig å fortsette med flaske e.l? Gutten vår er ikke avhengig av flaske for å sove, så sånn sett blir det ikke noe problem. Lurer egentlig bare på hva som er vanlig, jeg Anonymous poster hash: 2c7be...100
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Vår var avhengig av flaske for å sovne. Litt før han ble 1 år begynte vi å blande i litt vanlig melk i mme, og byttet ut noen av flaskene med vanlig melk. Etter bare noen dager sluttet han å ville ha flaske, og har deretter ikke ville hatt vanlig melk til måltider heller. Vi passer på å bruke melk i mat og gir ost, yoghurt osv for at han skal få kalsium. Anonymous poster hash: 9f123...411
Gjest Magdalene Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Om han ikke er avhengig av den for å sovne hadde jeg hvertfall kuttet ut flasken, og gitt vanlig helmelk til måltidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå