Gå til innhold

Hvorfor må man kysse på første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei

Har vært på date med en mann og det gikk veldig bra. Fortalte mine venninner om det, og alle spurte om vi hadde kyssa som om at det liksom er noe alle gjør på første date. Ble litt forundret og svarte at vi bare klemte. Jeg synes det er greit å vente litt med første kyss, for da blir det mer spenning, og så var det egentlig ikke noen anledning for noe kyssing på daten vår heller tenker jeg. Jeg er litt mer sånn at jeg vil gjøre det når det føles riktig.

Er jeg rar som ikke kysset han på første date?

Anonymous poster hash: 0b405...7a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man kysse på første date? Er det det jeg har gjort galt alle disse årene?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Pfft, helt avhengig av stemningen. For min del kommer kysset gjerne etter en 15-45 minutter og sex litt senere på kvelden.

Anonymous poster hash: 668f9...9e9
  • Liker 1
Skrevet

Nei, tror heller ikke det er normen, litt avhengig av settning og alder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må man kysse på første date? Er det det jeg har gjort galt alle disse årene?

Haha :fnise:

Jeg hadde ikke engang noe sånt i tankene jeg. Har lyst å bli kjent med personen først, og jeg tror han tenkte litt det samme som meg, siden han ikke prøvde seg på noe, og i stedet gav med en klem og strøyk meg på ryggen når vi sa hade. :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar. På mine første-dater så langt har det faktisk oftest blitt kyssing, men da har datene vart lenge først, og det har ligget i lufta. Jeg synes det er veldig avhengig av stemningen, og dersom den ikke har bygd seg opp gjennom daten, så ville jeg ikke synes det var naturlig heller.

Anonymous poster hash: 5b81a...e25
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror heller ikke det er normen, litt avhengig av settning og alder.

Hmm, ja. Mener du at jo yngre man er, jo vanligere er det å både kysse og pule på første date?

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar. På mine første-dater så langt har det faktisk oftest blitt kyssing, men da har datene vart lenge først, og det har ligget i lufta. Jeg synes det er veldig avhengig av stemningen, og dersom den ikke har bygd seg opp gjennom daten, så ville jeg ikke synes det var naturlig heller.

Anonymous poster hash: 5b81a...e25

Ja, det er sant. Vi hadde det jo veldig hyggelig sammen, men følte ikke vi var helt der med kyssing da :P

Jeg vil jo gjerne kysse han sånn egentlig, for han er den flotteste fyren jeg noen sinne har datet, men følte for å vente :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig individuelt tenker jeg.

Om det faller seg naturlig, hadde det ikke vært noe problem å kysse henne på første daten.

Heller ikke dra henne med meg hjem og la henne få "sove over" heller i grunn.

Hvorfor kaste bort tiden liksom?

Anonymous poster hash: 1b24f...a2d
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på så mangt. Om man treffes for første gang eller bare så vidt har truffet hverandre før, så skal det litt mer til før det blir noe kyss enn om det er en man har kjent lenge og flørtet med i lang tid før man begynte å date f.eks.

Anonymous poster hash: 8be05...c32
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på så mangt. Om man treffes for første gang eller bare så vidt har truffet hverandre før, så skal det litt mer til før det blir noe kyss enn om det er en man har kjent lenge og flørtet med i lang tid før man begynte å date f.eks.

Anonymous poster hash: 8be05...c32

Vi har bare så vidt truffet hverandre før, og har bare snakket i noen få dager, så vi kjente hverandre ikke så godt.

-TS

Skrevet

For å vri på det litt, hvorfor ikke kysse på første date? Det er bare noe som viser at det er interesse i mine øyne, og dersom hun vegrer seg mot fysisk kontakt, vil jeg tolke det som at hun ikke er spesielt interessert.

Skrevet

Isåfall er jeg og rar. Aldri hørt noe om at det skal være rart å ikke kysse på første date. Heller vanlig enn uvanlig. Det er ingen regler på det der. Gjør det på din egen måte, så får andre drive med sitt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å vri på det litt, hvorfor ikke kysse på første date? Det er bare noe som viser at det er interesse i mine øyne, og dersom hun vegrer seg mot fysisk kontakt, vil jeg tolke det som at hun ikke er spesielt interessert.

Jeg verger meg ikke for fysisk kontakt. Jeg er glad i fysisk kontakt, men det er forskjell på det og å kline med alt og alle mener jeg da.

-TS

Isåfall er jeg og rar. Aldri hørt noe om at det skal være rart å ikke kysse på første date. Heller vanlig enn uvanlig. Det er ingen regler på det der. Gjør det på din egen måte, så får andre drive med sitt.

Ja, det tenker kanskje jeg og. Jeg tror det fort kan bli litt kunstig om man skal følge alle disse reglene.

-TS

• Liker 1
Skrevet

Man må jo bare se an stemningen. Det kan være god stemning selv om det ikke er naturlig å kysse. Spesielt hvis det er en bli-kjent-kaffedate der man ikke har snakket så mye på forhånd.

Skrevet

Jeg verger meg ikke for fysisk kontakt. Jeg er glad i fysisk kontakt, men det er forskjell på det og å kline med alt og alle mener jeg da.

-TS

Ja, det tenker kanskje jeg og. Jeg tror det fort kan bli litt kunstig om man skal følge alle disse reglene.

-TS

Jeg kliner kun om jeg faktisk er interessert i hun selvfølgelig. Og jeg følger ikke noen bestemte regler, men gjør det jeg føler for. Dog, etter min erfaring har det stort sett blitt klining på første daten dersom kjemien stemmer.

Skrevet

Man kysser for å vertifisere om daten har gått bra eller ikke.

Dersom man vil møte den personen mer, så kysser man.

Dersom det ikke er noe følelser i spillet så bare går man sin vei.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Man kysser for å vertifisere om daten har gått bra eller ikke.

Dersom man vil møte den personen mer, så kysser man.

Dersom det ikke er noe følelser i spillet så bare går man sin vei.

Tull!Det er litt mer komplisert enn som så håper jeg da for de fleste.

Hadde livet bare vært så enkelt du. Tar som oftest litt flere dater før man vet om personen er noe å satse på.

Endret av Cordelia
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man må selvsagt se an situasjonen da.

Det er ingen klare ting bak et kyss som skulle tilsi noe annet, som at det f.eks er ønskelig å treffes igjen.

Da sier man dét da, med ordene sine.

Anonymous poster hash: 1b24f...a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...