Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del kontanter jeg skal sette inn på kontoen min.

Må man i banken, eller kan man benytte seg av type post i butikk el.l.

Anonymous poster hash: 88b4d...eac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går bare til nærmeste minibank, putter pengene inn i sprekken... en av gangen, å vips så har du satt de inn :danse:

Anonymous poster hash: 56650...e0c
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Banken ja.

Post i butikk har ikke tellemaskin. Så man får ikke satt inn direkte der, i alle fall ikke mynter..

Endret av Black March
AnonymBruker
Skrevet

Banken ja.

Post i butikk har ikke tellemaskin. Så man får ikke satt inn direkte der, i alle fall ikke mynter..

På meny kan man betale regninger har jegsett, så da bør man jo eegentlig kunne sette inn penger?

Evt betale regning til seg selv..

Gjest Eurodice
Skrevet

På meny kan man betale regninger har jegsett, så da bør man jo eegentlig kunne sette inn penger?

Evt betale regning til seg selv..

Det enkleste er da å ta det i banken. Skjønner ikke hvorfor du spør engang, jeg.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Om du har DNB, kan du sette inn i post i butikk.

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste er da å ta det i banken. Skjønner ikke hvorfor du spør engang, jeg.

Dette er i grunnen et ja/nei-spørsmål. TS sier ingenting om sitt motiv for å spørre så det er ikke noe å "skjønne". Det er som å si at jeg ikke skjønner hvorfor du svarte på TS sitt innlegg.

Anonymous poster hash: 2e734...ca3

• Liker 2
Skrevet

Banken ja.

Det her er helt feil, de setter inn pengene og de blir tilgjengelig med en gang.

• Liker 2
Skrevet

Der det er bank i butikk er det hvertfall mulighet for å sette inn penger så lenge det er en DNB konto. Ellers må man i banken!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fakse de til banken :danse:

Anonymous poster hash: d359e...5b9
  • Liker 2
Skrevet

Du kan fakse de til banken :danse:

Anonymous poster hash: d359e...5b9

Jeg skulle skrive det samme, men tok meg sammen :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det her er helt feil, de setter inn pengene og de blir tilgjengelig med en gang.

Stemmer det i 2013? Da jeg hadde postbanken konto stemte det, men usikker per i dag etter at jeg automatisk ble forflyttet til DNB.

Skrevet

Stemmer det! Flere kunder som er blakke, setter inn penger på kortet og bruker det til å kjøpe noe et par sekunder/minutter etterpå!

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det! Flere kunder som er blakke, setter inn penger på kortet og bruker det til å kjøpe noe et par sekunder/minutter etterpå!

Er du en kassadame i det sivile liv? Altså, når du ikke er supermoderator her på KG?

AnonymBruker
Skrevet

Setter de penger inn på kortet, i bank i butikk, bare for å bruke pengene i samme butikken etterpå? :P

Anonymous poster hash: 33d56...3b0

• Liker 1
Skrevet

Er du en kassadame i det sivile liv? Altså, når du ikke er supermoderator her på KG?

Yes, super kassa dame tydeligvis ;)

Setter de penger inn på kortet, i bank i butikk, bare for å bruke pengene i samme butikken etterpå? :P

Anonymous poster hash: 33d56...3b0

Jepp! vet ikke helt hvor logikken er, men det er tydeligvis helt normalt ifølge kundene mine!

Gjest Ciegus
Skrevet

Nå bor ikke alle et sted med bank, eller har fri i bankens åpningstid, så det er jo svært lurt å sjekke om det finnes en enklere løsning. Noe det altså gjør for DNB-kunder.

Skrevet

Yes, super kassa dame tydeligvis ;)

Jepp! vet ikke helt hvor logikken er, men det er tydeligvis helt normalt ifølge kundene mine!

Kanskje det er for å få det på kontoutskriften, evt å unngå vekslepenger.

Menmen, jeg hadde ikke giddet det.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Pleier å gå på Meny og sette inn pengene der. (Vanlig kasse, de har ikke post)

Men jeg pleier ikke ha behov for å sette inn flere tusenlapper så vet ikke om de har noen grense eller noe

AnonymBruker
Skrevet

Flere tusenlapper? "Hei, jeg har 270 tusen jeg gjerne skulle satt inn på konto, går det greit eller?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...