Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de har bra utvalg på kjoler (selskapskjoler - skal være veeeeldig fin) i Oslo? :-)

Det bør helst (selvfølgelig) ikke koste for mye heller.

Og et sted hvor jeg kan finne sko som passer til? Det MÅ være en skobutikk som IKKE bare har sånne møkkasko som er mote nå...

Jeg mener sånne med spisse tupper eller halve hæler. *grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger en selskapskjolebutikk som jeg ikke husker hva heter i Storgata i Oslo. På høyre side når du går fra Kirkeristen i retning Gunerius. Har kjøpt coctailkjole der til under 1 000 kroner. De har en del veldig spesielt, men det finnes mye fint innimellom alt rotet på stativene.

Skrevet

Har sett det stedet, men syns det har vært mye rart utstilt der... Skal stikke innom imorgen og sjekke.

Tusen takk for hjelpen!! :-)

Skrevet
Det ligger en selskapskjolebutikk som jeg ikke husker hva heter i Storgata i Oslo. På høyre side når du går fra Kirkeristen i retning Gunerius. Har kjøpt coctailkjole der til under 1 000 kroner. De har en del veldig spesielt' date=' men det finnes mye fint innimellom alt rotet på stativene.[/quote']

du mener den som heter "ballkjoler"? http://www.ballkjoler.no =)

ser alltid inn i det butikkvinduet når jeg sitter på bussen osv... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Husker ikke hva butikken heter, men den ligger i slottspassasjen; hvis du går rett over gågaten fra steen&strøm inn ved cafe der stilj, ligger det en butikk her på høyre side i denne passasjen som alltid har mange fine kjoler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ligger en omtrent der Akersgata blir til Ullevålsveien også. Kombinert reisebyrå, frisør og kjolesalong.

Og det er en i Prinsens gate, like ved Wessels plass.

På Paleet finner du flere butikker som selger selskapskjoler. Du kan jo også gå på Dollarosa på Gunerius.

Vet ikke helt hva du mener med ikke altfor dyr - de fleste ballkjoler koster minst 2-3000 kroner, med mindre de er helt enkle og i bare ett lag med for! Skal du ha noen som sitter skikkelig, med en del broderier etc. må du regne med å betale litt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Husker ikke hva butikken heter, men den ligger i slottspassasjen; hvis du går rett over gågaten fra steen&strøm inn ved cafe der stilj, ligger det en butikk her på høyre side i denne passasjen som alltid har mange fine kjoler.

Piano heter den butikken, og jeg skriver under på at den har mye fint.

Pensko som er litt "annerledes" / ordentlige finner du på Valkyrien sko på Majorstua.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Tusen takk for all hjelp, jenter!! :)

Finner helt sikkert noe fint nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...