Gjest Aurinko Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har styra med en gutt i noen uker nå, og føler at det er tid for å ta steget videre til sex, da jeg føler meg trygg på han og har det veldig bra med han. Jeg vet at han har hatt sex før, og han tror nok at jeg har hatt sex før, men det har jeg altså ikke. Så hva ville dere gjort? Sagt det til han at det er min første gang?? Eller ville dere bare holdt tett om det? Hvordan ville dere (gutter) reagert på at en jente sa hun var jomfru?.. Føler at det er best å si sånn det er! Men vil høre deres tanker rundt om det. Eller hva dere sa til deres første. J19
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har styra med en gutt i noen uker nå, og føler at det er tid for å ta steget videre til sex, da jeg føler meg trygg på han og har det veldig bra med han. Jeg vet at han har hatt sex før, og han tror nok at jeg har hatt sex før, men det har jeg altså ikke. Så hva ville dere gjort? Sagt det til han at det er min første gang?? Eller ville dere bare holdt tett om det? Hvordan ville dere (gutter) reagert på at en jente sa hun var jomfru?.. Føler at det er best å si sånn det er! Men vil høre deres tanker rundt om det. Eller hva dere sa til deres første. J19 Er jomfru selv (jente), men når den tid kommer, kommer jeg til å si fra om at jeg ikke har hatt sex før. Tenker han kommer til å merke det uansett, pga nervøsitet osv. Anonymous poster hash: 8795e...696
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Vær åpen om det. Fortell det hvis det blir mye roting på sofaen og dere vurderer å ta det videre på soverommet. Ingenting å være flsu over. Flesteparten liker det og!Anonymous poster hash: 964e8...4c1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har styra med en gutt i noen uker nå, og føler at det er tid for å ta steget videre til sex, da jeg føler meg trygg på han og har det veldig bra med han. Jeg vet at han har hatt sex før, og han tror nok at jeg har hatt sex før, men det har jeg altså ikke. Så hva ville dere gjort? Sagt det til han at det er min første gang?? Eller ville dere bare holdt tett om det? Hvordan ville dere (gutter) reagert på at en jente sa hun var jomfru?.. Føler at det er best å si sånn det er! Men vil høre deres tanker rundt om det. Eller hva dere sa til deres første. J19 Si det som det er du. Om han og er jomfru blir han nok mer letta (og kanskje glad - noen gutter liker jo å være den første), og får mindre press på seg om å måtte overgå dine tidligere partnere. Anonymous poster hash: bd542...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå