AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Er det noen som har erfaring med Anna Field vesker? http://www.zalando.no/anna-field-handveske-sort-an651a02u-802.html Disse er jo av imitert skinn, og veldig billige. Så regner vel ikke med at man kan forvente allverdens. Men er det noen som har sett disse veskene i virkeligheten? Er det noen som vet om åpent kjøp på Zalando også gjelder for vesker? Anonymous poster hash: 262d0...20c
Gjest Yellowrose Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Jeg har ingen vesker fra Anna Field, men har mye andre plagg. Og alt jeg har kjøpt i hennes merke er veldig god på kvalitet! klærne pleier være noe store i størrelsen. Men tror ikke veskene er noe dårlig på kvaliteten altså
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Tusen takk for svar, Yellowrose Heiser denne opp igjen, noen som har efaringer med veskene fra Anna Field? Anonymous poster hash: 262d0...20c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Har ikke erfaring, men angreretten gjelder alle varer. Anonymous poster hash: 8d690...1d8
Vinduskarm Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har kjøpt en Anna Field veske jeg er veldig fornøyd med. Stor og romslig, fint for, usynlige sting. Har ikke sånn plast-lignende utseende som mange vesker av imitert skinn ofte har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå