Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg møtte flørten min på et arrangement vi begge var på, sa han at jeg måtte gjøre meg klar for en kveld i byen hans. I helgen vekslet vi noen seksuelt ladede meldinger (hans initiativ og han holdt det hele i gang..), og han avsluttet med "sees da..."

Er det naturlig å tro at han vil ta kontakt igjen når han har anledning?

Anonymous poster hash: e3297...a74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han tar kontakt når han vil ha fitte. :)

Anonymous poster hash: b7848...19e
AnonymBruker
Skrevet

Og du får ta kontakt om du ønsker å se han igjen eller om du ønsker å finne ut hvordan ståa er.

Anonymous poster hash: 4b7de...d7d
AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å si nei. IQ er en fin bil da. :)

Anonymous poster hash: 22234...4e2

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg er liksom litt midt i mellom de to svarene...Jeg tror jeg har vist ham nok interesse og vært positiv nok mot ham så han vet jeg er "med"... Blir det teit å ikke ta kontakt?

De siste meldingene vi sendte var lørdag kveld og delvis utover natt til i går. Når er det i såfall passende å ta kontakt, uten å virke desperat?

Skrevet

Haha, jeg er liksom litt midt i mellom de to svarene...Jeg tror jeg har vist ham nok interesse og vært positiv nok mot ham så han vet jeg er "med"... Blir det teit å ikke ta kontakt?

De siste meldingene vi sendte var lørdag kveld og delvis utover natt til i går. Når er det i såfall passende å ta kontakt, uten å virke desperat?

Imorgen, kanskje? Er vel ingen fasit, egentlig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Til jul kanskje? Du kan jo pakke deg selv inn og shippe deg til døren hans da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Forresten. Han tror nok sannsynligvis fortsatt at han snakker med et spøkelse. Kanskje du kan begynne der i stedet?

AnonymBruker
Skrevet

Okei, ideer til meldingtekst? Han liker at jeg er dirty og rett frem, men jeg synes ikke alltid det er så lett å være den som begynner..

Jeg flytter inn i en leilighet ikke så langt unna ham - er det noe å spille på kanskje?

Tips mottas med takk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Alt kan være noe å spille på! Og ikke tenk for mye på det.

Det enkleste er ofte det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...