AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Slo opp med han for over en måned siden, 1 måned etter at han sa at han ikke hadde følelser for meg og at han aldri har følt noe for meg overhodet. Han var ikke så snill med meg da vi var sammen(helt ærlig så var han en jævla kuk), og grunnen til at jeg avslutta det var at en venninne fant han på sukker.no. Etter jeg slo opp har han spurt meg 3 ganger om jeg vil komme å ha sex med han. Jeg har sagt nei, for han vet veldig godt at jeg ikke er en person som ser på sex bare som sex. Han spurte i dag også, og nå har jeg møtt en annen en (en fantastisk snill mann) så jeg sa det at jeg ikke holder på med 2 på en gang og at jeg absolutt ikke vil ødelegge det med han som jeg nå har truffet, selv om det langt i fra er noe seriøst enda, men jeg har en følelse på at det kommer til å bli seriøst. Men da jeg sa det så svarte han liksom "åja.. javel ja" osv, som om at jeg på en måte har valgt han nye foran exen, men jeg vil at han skal vite at han ikke eier meg lengre, og jeg har nå rett til å date andre. Men jeg blir utrolig lei meg når jeg tenker at han kanskje er lei seg på grunn av det, selv om han nesten prøvde å være utro på datingside + at han såra meg mer enn han gjorde meg glad. Så jeg vet ikke hva jeg skal si til han for at han ikke skal være lei seg, men jeg vil samtidig ikke ha sex med han.. Anonymous poster hash: cf98e...b1d
Neket Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Be ham ryke og reise du. Om han blir lei seg av det, er det hans problem. 9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 What? Han har sagt at han aldri hadde følelser for deg og han var utro og du er redd for at han skal bli lei seg? Anonymous poster hash: 0acbe...bb1 10
Gjest Arch Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Du skal ikke si noe som helst. Slutt er slutt. 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Bombe! Nei, men det MÅ jo synke inn en dag da..? Hyggelig å høre at du har truffet en fantastisk snill mann forøvrig. Håper dere får det fint evt. Anonymous poster hash: a4625...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 What? Han har sagt at han aldri hadde følelser for deg og han var utro og du er redd for at han skal bli lei seg?Anonymous poster hash: 0acbe...bb1 Ja.. jeg bryr meg jo fortsatt om han selv om han var stygg mot meg. Jeg er ikke glad i han, men jeg bryr meg om han. Jeg er en person som ikke klarer å være stygg mot andre skjønner du.. -TS Anonymous poster hash: 2ca58...8fa
Elinsof Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Har for meg at menn har en tendens til å innse det bra som var da de har mistet det Det er ikke din oppgave å passe på hans følelser, slik er det bare. Om han blir lei seg er det hans tap, det går over! Sats heller på denne snille mannen du istedet for å gå rundt å bry deg om dritt 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Be ham ryke og reise du. Om han blir lei seg av det, er det hans problem. Du skal ikke si noe som helst. Slutt er slutt. Jo, men jeg blir så lei meg selv om han blir lei seg Bombe! Nei, men det MÅ jo synke inn en dag da..? Hyggelig å høre at du har truffet en fantastisk snill mann forøvrig. Håper dere får det fint evt. Anonymous poster hash: a4625...1b6 Har for meg at menn har en tendens til å innse det bra som var da de har mistet det Det er ikke din oppgave å passe på hans følelser, slik er det bare. Om han blir lei seg er det hans tap, det går over! Sats heller på denne snille mannen du istedet for å gå rundt å bry deg om dritt Ja, jeg vet det ikke er min oppgave, men likevel.. Virker som om at han savner meg nå etter han plutselig ikke kan få meg lengre. Takk for svar. -TS Anonymous poster hash: 2ca58...8fa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Jo, men jeg blir så lei meg selv om han blir lei seg Anonymous poster hash: 2ca58...8fa Jeg mente "Jo, men jeg blir så lei meg NÅR han blir lei seg :(" -TS Anonymous poster hash: 2ca58...8fa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Det er jo ikke alltid man bare ikke innså hva man hadde, men noen ganger vil en jo få lyst på noe kun fordi en ikke kan få det. Anonymous poster hash: a4625...1b6
Kjempeliten Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Overse han. Ikke svar når han skriver til deg.
Gjest Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Blokker han, så trenger du ikke forholde deg til reaksjonen hans. 1
Flipskip Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Hjelpe meg, hvorfor bryr du deg om hva han idioten tenker eller føler? Kutt ut kontakten med han om du sliter med (urettmessig) dårlig samvittighet, folk som deg kan fort ende opp m å bli dørmatter. Ikke feiltolk hans ønske om en runde i halmen som en kjærlighetserklæring. Lykke til med den nye, bra fyren!!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2013 #14 Skrevet 29. juli 2013 Så jeg vet ikke hva jeg skal si til han for at han ikke skal være lei seg, men jeg vil samtidig ikke ha sex med han.. Anonymous poster hash: cf98e...b1d Vel, hvis du ikke klarer å gi en beskjed om at noe hanky panky kommer ikke til å skje, så eier han jo deg.
Adhara Skrevet 29. juli 2013 #15 Skrevet 29. juli 2013 Men altså. Når har han gitt uttrykk for at han er lei seg? Hvordan greier du å tolke det ut av et "åja.. javel ja"?
Elanore Skrevet 30. juli 2013 #16 Skrevet 30. juli 2013 Ja.. jeg bryr meg jo fortsatt om han selv om han var stygg mot meg. Jeg er ikke glad i han, men jeg bryr meg om han. Jeg er en person som ikke klarer å være stygg mot andre skjønner du.. -TS Anonymous poster hash: 2ca58...8fa Så du synes det er bedre å være stygg mot deg selv? For det er dét dette er.
Kattugla Skrevet 30. juli 2013 #17 Skrevet 30. juli 2013 Ja.. jeg bryr meg jo fortsatt om han selv om han var stygg mot meg. Jeg er ikke glad i han, men jeg bryr meg om han. Jeg er en person som ikke klarer å være stygg mot andre skjønner du.. -TSAnonymous poster hash: 2ca58...8fa Jeg hadde skjønt det, hvis han ga uttrykk for at han angret og ønsket seg tilbake, men han vil (slik du beskriver det) kun treffes for sex når det passer ham. Han tenker kun på seg selv. Jeg tror uansett det er viktig at du husker at det å sette grenser og ikke la seg bli brukt, er IKKE å være stygg mot andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå