AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Holder på å lage oreokake, som skal serveres i morgen. Pisket kremfløten stiv, hadde i Philadelphia osten og satte blandingen i kjøleskap. Og nå er den flytende?! Hjelp!Anonymous poster hash: d4dca...f04
Severus Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Glemt å ha melis i sammen med osten? Melis og Philadelphia skal piskes sammen i oppskrifta jeg bruker. Endret 29. juli 2013 av Vex
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Jo, hadde i melis. Røra var fin og stiv, men en time senere: flytende!Anonymous poster hash: d4dca...f04
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 man skal jo ikke sette bollen med kremen i kjøleskapet ! man skal jo ta det over kjeksebunnen, for så å sette kaken i kjøleskapet en halvtime-times tid. også skal man jo slenge sjokolademousse over der igjen. Anonymous poster hash: ec587...453 1
Severus Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg laget oreokake på torsdag, de hadde bare Philadelpiha Light. Jeg synes ostekremen ble mer flytende av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå