AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Er det en dealbreaker når kjæresten snakker om sex med en venn av motsatt kjønn? Tenker da Sex generelt eller sexen dere som et par har..Anonymous poster hash: 52fd9...f00
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 De kan snakke om sex generelt uten at jeg hadde syns annet enn at det var litt unødvendig, men jeg hadde blitt sinna om de diskuterte VÅRT sexliv. Hva fanden har den kjerringa (eller kompiser av samme kjønn for den del) med det å gjøre liksom? Anonymous poster hash: c5672...7aa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Ikke nødvendigvis, noen snakker mye om sex og er helt komfortable med det. Hvis de har snakket på den måten før forholdet er det helt normalt at de gjør det etterpå og. Anonymous poster hash: ad54f...9fc
Lirael Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Det kommer an på situasjonene. I utgangspunktet ikke. Dersom kjæresten utleverer svært private og intime detaljer til andre er dette et problem. Spesielt om disse er av den sorten man gjerne ikke vil at andre skal vite om, men som man nesten må dele med partner i et forhold dersom man skal kunne å glede av sine seksuelle lyster og preferanser. Man går ikke rundt og forteller venninner at typen liker å kle seg i damesko eller at han har ereksjonsproblemer. Dersom det er en person av motsatt kjønn, ville nok jeg lurt på hvorfor de snakker om sex. Det kan være betenkelig under noen omstendigheter. Uannsett er dette nok ikke en dealbreaker - men det kan være et problem. Og det kan være jeg blir sur.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg hadde hvertfall blitt pissed hvis kjæresten hadde snakket detaljert om sexlivet vårt til folk av mitt kjønn. Forsåvidt folk generelt, utenom et par nære venner gjerne. Og det burde helt klart være retningslinjer på hvor detaljert innholdet burde være, og ikke. Et sexliv er privat i min bok.Anonymous poster hash: 7d1b4...f7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå