Gå til innhold

Brie, hvordan spise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når noen gir meg ett svar som dette. Så sier jeg vanligvis "Gir meg ingenting". Du har bare sagt noe for å si noe, men du har ikke gitt meg noe som helst informasjon verdt å vite. Greit nok at alt er smak å behag, men hvis TS ønsket å stappe brien i kjeften og finne ut av det selv hadde hun heller ikke spurt. Når hun faktisk spør, så kan du enten gi ett skikkelig svar eller holde kjeft. Anonymous poster hash: 00398...15b

Takk for at du bidrar med å heve nivået her inne. Makan for ett bitterfittesvar! Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 2e944...3bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det beste!! Jeg hadde det til middag på søndag....etter en ostekveld lørdag. Mmmmmmm!

Til middag faktisk :fnise:. Åh, gjett hva jeg fikk lyst på nå da!!

Gjest Conradine
Skrevet

Jeg tar en skive med fransk landbrød, smører et godt lag med honning på, legger en skive brie på, valnøtt på toppen før jeg tar det hele i ovnen til osten blir myk :danse: fantastisk godt !

• Liker 1
Skrevet

Inspirert av tråden laget jeg kyllingfilet-retten det var linket til, og den ble kjempegod.

Skrevet

Siden det ble så mye snakk om brie her, så lagde jeg kjeks og skar tykke skiver med brie som jeg pyntet med ripsgele på toppen:)

Supergodt!

Skrevet

Inspirert av tråden laget jeg kyllingfilet-retten det var linket til, og den ble kjempegod.

Den jeg linket til? God ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...