Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Jeg har tenkt å se på Honey2 i kveld. Noen andre her som har sett den? Det er en dansefilm. Bak på filmen ser jeg at den anbefalte aldersgrensen i Danmark er 15 år, mens her i Norge er den kun 7 år. Jeg synes det er ganske stor forskjell. Jeg klarer ikke helt å forstå at to team fra to nokså like naboland har så store ulikheter i anbefalingene sine. Hva tenker dere om dette? Endret 29. juli 2013 av Mrs. Random Nick
Black March Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Norske aldersgrenser er mer enn strenge nok. Og aldersgrenser blir satt ved å fylle ut ett skjema. For eksempel kan det hende at Norge mener en 7 åring kan se ett kyss i en film. Mens i Danmark har de en regel på at du må være 15 for å se det samme. Da blir aldersgrensen 15 år. Så måten det blir satt opp på er: Pistol? Ja/Nei? Hvis Ja, aldersgrense 12 år. Pupp? Ja/Nei? Hvis Ja, aldersgrense 15 år. Sex? Ja/Nei? Hvis Ja, aldersgrense 18 år. Det blir ikke egentlig gjort noen vurderinger, de bare fyller ut skjemaet og klistrer på en lapp.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #3 Skrevet 30. juli 2013 Sex and the city har 18år aldersgrense i USA, 15 år i Danmark og 12år i Norge. Anonymous poster hash: 062f6...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå