Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såå irritert :evil:

I en sangkonkurranse blir Maria stemt ut, og Sandra går videre.

Flere tusen stemmer skiller dem også faktisk.

Hvordan er det mulig?

Alle jeg snakker med, og nesten alle her inne synes det er en skam.

Hvorfor er det da sånn? Er det moren til Sandra som stemmer for tusenvis? Eller hva er det? Jeg har iallefall sluttet å se på. Det er jo et sirkus. Det ender vel med at Sandra vinner. Takket være moren hennes. De må vel bli bra lykkelig da, når de vet at hun har vunnet takket være moren hennes! :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk sjokk både når Ahn og Maria gikk ut. Hvis Sandra vinner, er det ingen rettferdighet i denne verden :sinna:

Gjest King James
Skrevet

har dere ikke noe viktigere ting og gjøre en og diskutere et idiotisk tv program

Skrevet

På tide med nye regler i neste runde... Stem ut, ikke videre! Men tror egentlig ikke det kommer til å skje, av hensyn til deltakerene. Jeg hadde selv tatt det dårligere om jeg fikk flest "hvem vil du ha ut stemmer" enn færrest "gå videre" stemmer.

Maria hadde forøvrig ingenting som traff meg i sjela slik som Kurt gjorde. Både jeg og sambo var helt i ekstase da vi så word idol. Men det er ingen av de andre som rører noe spesielt ved meg heller, så hun burde med den stemmen uten tvil ha vært i finalen. Eller iallfall fått vært igjen lengre enn visse personer som jeg lar være å navngi.

Ellers så må jeg få si jeg unner alle å ha kommet der de har kommet. Idol går ut på å vise et uttrykk folket liker, dvs de folkene som engasjerer seg nok til å stemme, enten det er skapt ved hjelp av stemme, personlighet, sjarm or whatever. Ta Sandra, som har fått så mye hets. Kanskje jeg ikke synes smilet hennes er så troverdig og sjarmerende, kanskje jeg er enig med det majoriteten av seerne (Iallfall internettbrukerne) og synes hun synger som ei kråke. Det er uvesentlig. Mange nok liker henne til at hun har blitt en av topp fem, og da fortjener hun det. Hun bestemte å prøve seg på audition noe hun selvfølgelig hadde full rett til. Om jeg irriterer meg over det, så biter jeg det i meg eller kjefter litt til samboeren min. For ingen fortjener å nærmest bli presset og skjelt ut til de får dårlig samvittighet for at de fortsatt er med i en konkurranse.

DET ER VI SOM STEMMER!

Anyway, at Maria røk ut av programmet er kanskje merkelig og utrolig og frustrerende, men nå gjelder det at hun velger de rette folkene å samarbeide med i karrieren (for tilbud blir det!), da har hun en lovende framtid i vente. At hun ikke er med lenger kan til og med være en fordel. På den måten har hun vært nok på TV til å få markedsføre seg litt, samtidig som hun har gått ut tidlig nok til at folk ikke alltid vil forbinde navnet hennes med idol. Kanskje...?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er vi ikke ferdige med dette nå?

Maria står ikke i fare for å dø selv om hun gikk ut.Tvert imot tror jeg hun kommer til å klare seg utmerket.Det er vel på tide å komme over dette nå? :roll:

(og at folk ikke skjønner hvordan stemmesystemet funker er deres egen feil).

Skrevet

Skulle tro man snart er ferdige med dette ja!

Bra innlegg ~Viva~ :klappe:

Det er jo ikke Sandras skyld at Maria gikk ut!

Det var alle vi som syns Maria var flink- uten at vi ringte å stemte på henne- for vi "trodde alle andre gjorde det" eller "vi hadde en annen favoritt som vi trodde kom til å ryke før Maria"..

Det var jo det samme som skjedde etter at Ahn Vuh gikk ut- også da fikk Sandra skylden..

Det at moren til Sandra stemte for 1000kr EN gang (det var vel i den runden hun kom til finalen- om jeg ikke husker feil) har jo ikke noe å si nå lenger! 1000kr er bare 250 stemmer- og det var jo flere tusen stemmer som gjorde at Maria røk ut nå..

Jeg som de fleste andre syns vel ikke Sandra synger som en gud- det var jo ikke tvil om at Maria var flinkere enn alle der- men det er VÅR feil at hun røk ut!

Det er jo vi som gjør resultatet.. Da hjelper det ikke å sutre etterpå- og snakke om å boikotte Idol...

Jeg tror Maria klarer seg UTMERKET- uten første plassen i Idol..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvem er det som skal bestemme hva folk skal diskutere her inne? Jeg synes det er frekt at enkelte mer eller mindre skal bestemme hva folk skal diskutere her inne.

Om noen har lyst til å fortsette å diskutere Maria så må de vel få lov til det uten at dere som ikke gidder å diskutere det må fortelle dette. Kan dere ikke da finne dere et annet sted å skravle i stedet? Eller er det så viktig for dere å få frem meningen deres om at dere er lei dette maset?

Maria fortjente ikke å gå ut på fredag, og selvfølgelig er det ikke Sandra sin feil. Sandra har sikkert hele Mosjøen som stemmer på henne, og ikke bare moren. Vi kommer nok til å få se mer til Maria, men det hadde gitt henne enda mer PR om hun hadde vunnet Idol. Nå må hun på en måte slite litt mer for å komme seg frem.

Gjest Catwoman
Skrevet

Det burde vel kunne godt an å hatt en type sperre, slik at det kun gikk an å stemme en gang per nummer.

Da hadde man forhindret at folk stemmer hundrevis av ganger, tror det kunne blitt mer rettferdig.

Men det er klart tv2 vil jo bare tjene penger.

Skrevet

Nei nå må han Ole Evenrud stjele ting fra hva jeg har sagt tidligere (igjen).

http://www.aftenposten.no/kul_und/musikk/a...ticle776829.ece

"Idol er Idol, ikke sangkonkuranse"

:kul:

Sangkvalitet teller det og, men Idol og pop handler (desverre) om hele pakka.

På tide med nye regler i neste runde... Stem ut' date=' ikke videre! Men tror egentlig ikke det kommer til å skje, [/quote']

Bruttern kom fram til det også. Men rett og slett fordi da hadde det kommet mye mindre stemmer, og tv2 må tjene penger.

Skrevet

Idol er nok ingen sangkonkurranse, nei!

Sambo har raportert om at mange av "gutta på golvet" på jobben hans har hatt lange lunch-samtaler om hvor "fin" Sandra er og at de stemmer på henne for å "holde henne på skjermen" :roll:

Skrevet

huff. Jojo, men jeg syntes Sandra har søt stemme jeg da, de gangene hun synger rent ivertfall.

Skrevet

Tja, for min del veit eg ikkje om eg skal mora meg eller irritere meg over dommarane; når ein av deltakarane bommar litt på tonane av og til - som t.d. Susanne sist - så er det ikkje så bra som det burde vera. Og om Sandra: "Du bommer på tonene, men treffer av og til, og da er det kjempemorsomt å høre på" - verkeleg engasjert og begeistra over det ho har prestert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...