Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp flyttet inn i nytt hus. Og i de siste ukene har det skjedd noe utrolig ekkelt. Når jeg står opp(ofte midt på natten for jeg ammer) finner jeg komfyren og koketoppen på. Og jeg vet med meg selv at den var av da jeg la meg. Er veldig påpasselig med slikt. Mannen er bortreist og vi har bare et spedbarn så det er eventuelt bare jeg som kunne vært "synderen". Men jeg vet at jeg har slått av.

En gang sto det en plastbolle som smeltet utover hele. Utrolig irriterende men aller mest skremmende for sånt kan bli FARLIG.

Jeg er jo skeptiker av natur og har aldri opplevd noe annet enn akkurat dette. Det er så stille og rolig her og jeg "føler" ingenting. Men ekkelt å tenke på at vinteren en gang kommer og da blir det sikkert mer ekkelt å være alene. Vi bor på bygda og mannen er periodevis borte i jobb.

Kan det være at det spøker her? Pleier ikke spøkelser eller ånder eller hva det er å gjøre mye mer utav seg enn "bare" denne tingen?

Anonymous poster hash: b123c...e82
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spøkelser finnes ikke. :)

Anonymous poster hash: 9ef9a...254
AnonymBruker
Skrevet

Deg om det :)

Anonymous poster hash: b123c...e82
  • Liker 2
Skrevet

Sett opp et videokamera som peker mot komfyren og se gjennom videoen når du står opp og finner at den på mystisk vis har skrudd seg på, så vil du nok finne en naturlig forklaring på dette.

• Liker 3
Skrevet

Det høyrest no ut som eit spøkelse, og tru meg, eg veit kva eg snakkar om.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innstemmer med den "sett opp et kamera"-ideen. Mest sannsynligvis er det du som er "synderen". Det er en viss sjanse for at du kan være søvngjenger. At du har gjort det i et stadie mellom søvn og våken hvor du har gjort ting "automatisk". Du har ikke vært helt bevisst, hjernen har bare gjort ting den er vant med å gjøre. Det kan skje når man er utsatt for mye stress, lite søvn, eller av andre årsaker havner i akkurat det... "automatisk"-stadiet.

Anonymous poster hash: c63e0...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...