AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Dette har kommet først i dag. Drikker aldri brus og sjelden andre kullsyreholdige drikker, annet enn Farris Bris en sjelden gang. I dag har jeg kun drukket vann og kaffe. Bare jeg tar en vanlig slurk, får jeg masse "luft" i halsen, og må stoppe opp før jeg drikker mer. Kan ikke drikke masse om gangen, må ta pauser for å "få ut luften". Hva i all verden kommer dette av? Anonymous poster hash: a56f3...63d 1
anonyym321 Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 sånn er jeg også.. og for å være ærlig syns jeg det er godt
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 sånn er jeg også.. og for å være ærlig syns jeg det er godt Godt? Det kjennes som om det dannes fullt av luftbobler i halsen kun etter å ha drukket bittebittesmå mengder, jeg må liksom stoppe opp for hver slurk, ellers kjennes det ut som om jeg ikke får puste.. Det er IKKE godt, og jeg synes det er skremmende.. -TS Anonymous poster hash: a56f3...63d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 må veldig ofte rape etter jeg har drukket.. uavhengig av hva jeg drikker. er ikke alltid det passer seg å rape, så jeg synes det er litt plagsomt egentlig:/ Anonymous poster hash: 042c3...dc3
justmyself Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg må også veldig ofte rape etter jeg har drukket. Det er spesielt kleint i selskap. Haha må bare prøve å holde det inne, men kommer en bitteliten en i smug
Donnas Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 29.7.2013 den 18.57): Dette har kommet først i dag. Drikker aldri brus og sjelden andre kullsyreholdige drikker, annet enn Farris Bris en sjelden gang. I dag har jeg kun drukket vann og kaffe. Bare jeg tar en vanlig slurk, får jeg masse "luft" i halsen, og må stoppe opp før jeg drikker mer. Kan ikke drikke masse om gangen, må ta pauser for å "få ut luften". Hva i all verden kommer dette av? Anonymous poster hash: a56f3...63d Fant du ut av hva det var? Har fått det sånn som du beskriver nylig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå