Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere se på Ungkars kvinnen i kveld da damer?

Synes igrunn Meredith virket litt kjedelig jeg...

Men jeg er iallefall glad de ikke valgte igle-Heather fra Aron - runden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt..

Måtte jo så klart sjekke hvem som vant :oops: Så spenningen er kanskje ikke helt der! Men jeg kommer sikkert til å se de siste episodene..

Skrevet
Skal dere se på Ungkars kvinnen i kveld da damer?

Synes igrunn Meredith virket litt kjedelig jeg...

Men jeg er iallefall glad de ikke valgte igle-Heather fra Aron - runden!!

Syns du Meredith er kjedelig....!!!! :o syns hun er utrolig flott jeg

Skrevet

Har tatt det opp..

Skal se det når jeg legger meg etterpå ;)

Liker Meredith!

Skrevet

Liker Meredith mye bedre enn Trista som oppførte seg som en tåpelig og knisete Barbiedukke til tider. Meredith virker mye mer jordnær og ålræit !

Skrevet

Jeg liker også Meredith, og kommer til å følge med. De første episodene er litt kjedelige syns jeg, for da "kjenner" vi ikke noen av personene. Men etterhvert blir det nok bra.

Og denne gangen skal jeg IKKE på forhånd vite hvem som "vinner"!

Skrevet

Jeg liker også Meredith. Mye mer behagelig å se på en Trista (den runden fulgte jeg ikke med) Nå skal jeg følge med. Spennede hvor lenge jeg kan se uten å sjekke hvem som vinner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun er jo såååååååååååå mye bedre en den forrige bimboen!

Skrevet

Tror nok jeg vil følge mer med på denne sesongen av Ungkarskvinnen enn sist, Meredith virker som ei oppegående jente. likte ikke Trista :roll:

Skrevet

Syntes det var morsomst med han hyper selvsikre litt lation-aktige som først var brennsikker på å bli valgt, og da han ikke ble det sa at "noe slik hadde aldri hent ham før"

Tror det var på tide at han fikk se at ikke alle faller pladask for sleske typer med overdimensjonert selvtillit!

Gjest bare lille meg...
Skrevet

næææææiiiiiii!!!! :klaske:

Glemte det!!!!!!!! Fader asså.....

Satt å såg på singel 24-7....

Åh....... :evil:

Skrevet

Weee! Dette blir morro! Ingenting er så kult som å se en mann bli avvist! De har en tendens til å bli fryktelig sinte når de oppdager at de ikke er så suverene som de skal ha det til.

Skrevet

Liker Meredith veldig mye mer enn bimbo barbie Trista! Ble litt for sukker søtt for meg det Trista greiene!

Skal prøve å ikke se hvem som vinner denne gangen, men det kan bli vanskelig! Er svært nysgjerrig jeg... :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Synes det er alt for mye unkaren og unkarskvinnen.

Gidde ikke å se det.

Gjest Elektra
Skrevet

Ved et uhell fant jeg ut hvem Meredith valgte :roll: veldig synd da :sjarmor: men jeg tror jeg skal se på likevel :wink:

Synes også at meredith virker flott på alle måter,kult at det ble en brunette denne gangen 8)

Gjest gjest1
Skrevet
Synes det er alt for mye unkaren og unkarskvinnen.

Gidde ikke å se det.

Enig.. Blitt litt i meste laget, ja.

Skrevet
Ved et uhell fant jeg ut hvem Meredith valgte :roll: veldig synd da :sjarmor: men jeg tror jeg skal se på likevel :wink:

Synes også at meredith virker flott på alle måter,kult at det ble en brunette denne gangen 8)

Hvorfor var det så kult at de valgte en brunette denne gangen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...