Zip Skrevet 8. juni 2002 #1 Skrevet 8. juni 2002 Heisan Tenkte bare jeg skulle presentere meg litt. Jeg er ny på disse sidene. Jeg og min sambo skal gifte oss 28. desember 2002. Bestemte oss for ikke så lenge siden. Så nå surfer jeg rundt og planleggingen er i full gang Vi skal gifte oss i bunad, jeg i brudebunad og sambo i brudgomsbunad . GLEDER MEG Dere hører nok mer fra meg fremover Klem Zip1212[ Dette Innlegg er endret av: Zip den 2002-06-09 00:10 ]
Gjest svenskbrud Skrevet 9. juni 2002 #2 Skrevet 9. juni 2002 Välkommen hit! Jag blev nyfiken, vilken bunad skall du ha? Brudebunad säger inte mig så mycket, finns den på husfliden.no?12
'Lilly' Skrevet 9. juni 2002 #3 Skrevet 9. juni 2002 Velkommen, Zip!!! Alltid gøy med nye her inne på bryllupssidene!!! Greit med nye impulser! Kos deg kjempemye i planleggingen fremover. Kos fra lilleBRURA12
Olympia Skrevet 9. juni 2002 #4 Skrevet 9. juni 2002 Hei Zip. Velkommen hit! Her kommer du nok til å trives,det gjør ihvertfall jeg. Mange gode råd og tips å hente her,så dette er det perfekte stedet for oss som planlegger bryllup! Lykke til videre med planlegginga. Er medlem på NM også,så jeg føler nesten jeg "kjenner" deg jeg! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå