Gjest Kv84 Skrevet 29. juli 2013 #1 Skrevet 29. juli 2013 Hater meg selv for å være så deprimert fordi jeg har lyst på kjæreste etter 6år som singel. Hvordan kvitte seg med det ønsket om å ha lyst på kjæreste? Det er o så mye negativt med å være i et forhold, hvorfor ser jeg ikke det nå?
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #2 Skrevet 29. juli 2013 Hvordan kvitte seg med det? Prat litt med venninner som har vært gjennom noen forhold. Bla litt inne på forholdssidene her på KG. Da blir du rimelig fort kurert. Anonymous poster hash: fc1c2...ed5 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #3 Skrevet 29. juli 2013 Jeg synes det er bare positivt å være i et forhold. Hva er det som er negativt med det da? Du får regelmessig sex, du har noen du alltid kan prate med og noen som er der for deg, du har noen som er glad i deg og bryr seg om deg, og det er bare helt fantastisk å elske noen som elsker deg tilbake Anonymous poster hash: 26223...886 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Jeg synes det er bare positivt å være i et forhold. Hva er det som er negativt med det da? Du får regelmessig sex, du har noen du alltid kan prate med og noen som er der for deg, du har noen som er glad i deg og bryr seg om deg, og det er bare helt fantastisk å elske noen som elsker deg tilbake Anonymous poster hash: 26223...886 ..også blir du dumpa og suicidal og må bruke masse penger på psykolog. Anonymous poster hash: 1844f...e2a 5
Gjest Raindrops Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Jeg synes det er bare positivt å være i et forhold. Hva er det som er negativt med det da? Du får regelmessig sex, du har noen du alltid kan prate med og noen som er der for deg, du har noen som er glad i deg og bryr seg om deg, og det er bare helt fantastisk å elske noen som elsker deg tilbake Anonymous poster hash: 26223...886 Det var sikkert akkurat det TS trengte å høre akkurat nå.... 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 ..også blir du dumpa og suicidal og må bruke masse penger på psykolog. Anonymous poster hash: 1844f...e2a Da må man ha litt psykiske problemer på forhånd altså.. Vanlige folk får bare kjærlighetssorg som går over etter en liten stund. Anonymous poster hash: 26223...886 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Det var sikkert akkurat det TS trengte å høre akkurat nå.... Jeg er singel selv jeg, men det betyr ikke at jeg sier at det er fælt å være i et forhold for det, for det er det ikke. Om man vil inn i et forhold, så finner man noen man kan date og det er ikke så vanskelig. Jeg har akkurat begynt med det nå Anonymous poster hash: 26223...886
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Da må man ha litt psykiske problemer på forhånd altså.. Vanlige folk får bare kjærlighetssorg som går over etter en liten stund. Anonymous poster hash: 26223...886 Det tror jeg varierer veldig! Hvor mye er "en liten stund"? Det er så individuelt... 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Har vert singel lenge selv, og kommer nok ikke til å gå inn i noe forhold på en stund enda. Minst 2 år før jeg vil gå inn i noe seriøst i det hele tatt, forutsatt at planene mine går i orden. Det sagt så er det jo ingenting som slår å være i ett godt forhold.. Det er tungt å ha vert noen år uten, men plutselig er man klar for ett nytt ett. Og da er det bare å hoppe i det. Anonymous poster hash: ecceb...176
Gjest Raindrops Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er singel selv jeg, men det betyr ikke at jeg sier at det er fælt å være i et forhold for det, for det er det ikke. Om man vil inn i et forhold, så finner man noen man kan date og det er ikke så vanskelig. Jeg har akkurat begynt med det nå Anonymous poster hash: 26223...886 Uhm, ok? Poenget mitt er at når TS sier hun er deprimert fordi hun er singel og lengter etter et forhold, så er det ikke spesielt gjennomtenkt å svare med et innlegg der du ramser opp alt hun går glipp av. Just saying. 5
Black March Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Uhm, ok? Poenget mitt er at når TS sier hun er deprimert fordi hun er singel og lengter etter et forhold, så er det ikke spesielt gjennomtenkt å svare med et innlegg der du ramser opp alt hun går glipp av. Just saying. Syntes det er viktig å holde oppe håpet jeg da. Man kan være singel lenge men så lenge man fremdeles har håp så tar man gjerne bedre vare på seg selv. Trener litt, holder en fin brunfarge, passer på å være presentabel og å holde orden i livet sitt. Å være i ett forhold er deilig, er ikke alltid det passer, noen ganger må man gå noen år uten. Men før eller siden er man jo gjerne klar for ett nytt ett! Veldig viktig aldri å miste håpet.
Gjest Raindrops Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Syntes det er viktig å holde oppe håpet jeg da. Man kan være singel lenge men så lenge man fremdeles har håp så tar man gjerne bedre vare på seg selv. Trener litt, holder en fin brunfarge, passer på å være presentabel og å holde orden i livet sitt. Å være i ett forhold er deilig, er ikke alltid det passer, noen ganger må man gå noen år uten. Men før eller siden er man jo gjerne klar for ett nytt ett! Veldig viktig aldri å miste håpet. Selvsagt er det viktig å holde håpet oppe, men det var heller ikke poenget mitt. Gidder ikke å gjenta det en gang til, jeg tror du skjønte hva jeg mente. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Syntes det er viktig å holde oppe håpet jeg da. Man kan være singel lenge men så lenge man fremdeles har håp så tar man gjerne bedre vare på seg selv. Trener litt, holder en fin brunfarge, passer på å være presentabel og å holde orden i livet sitt. Å være i ett forhold er deilig, er ikke alltid det passer, noen ganger må man gå noen år uten. Men før eller siden er man jo gjerne klar for ett nytt ett! Veldig viktig aldri å miste håpet. Når jeg ble deppa av å sovne og våkne alene hver dag, lærte jeg at det føltes mye bedre å bare gi faen enn å holde håpet oppe. Anonymous poster hash: da4ae...80b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #14 Skrevet 29. juli 2013 Er nok viktig å lære seg å sette pris på begge delene Sette pris på alt du kan gjøre når du ikke er i et forhold f.eks. Slippe å ta hensyn til andre enn deg selv, ha friheten til å reise, gå ut, bruke alle dine penger som du vil. Deilig å ha hele sengen for seg selv. Jeg tror det er viktig å lære seg å sette pris på alenetiden sin og takle å være bare seg før man er klar for forhold. Gjør man det så slipper man sakte men sikkert den trangen til å ha noen som er der Anonymous poster hash: 5b549...079
PanLi Skrevet 29. juli 2013 #15 Skrevet 29. juli 2013 Hater meg selv for å være så deprimert fordi jeg har lyst på kjæreste etter 6år som singel. Hvordan kvitte seg med det ønsket om å ha lyst på kjæreste? Det er o så mye negativt med å være i et forhold, hvorfor ser jeg ikke det nå? Hm. Jeg vil tenke det der går litt opp og ned, det der, som for de fleste. Sånn for det første - så synes ikke jeg du behøver å hate deg selv for å ha lyst på en kjæreste. Jeg tenker det er helt normalt å ha en slik lengsel - det er jo den som beveger i retning av at du gjør de steg som skal til for at du får deg en partner til slutt! Så akkurat det forteller meg at du sannsynlig ikke kommer til å forbli singel Det kommer, det. Men på veien skal du kose deg!! Sett pris på det du har mens du har det! Det å være singel kan være sbsolutt fabelaktig! Jeg synes at jeg er mye gladere og ler mer nå enn da jeg var i forhold sist! Jeg reiser mer, treffer flere nye folk, gjør og opplever mer på dagene mine, gjør en bedre jobb på jobben, er en bedre venninne for vennene mine, går ut, flørter, drikker og koser meg i helgene Flørting er kanskje det aller kjekkeste med å være singel! Gå ut og flørt litt - le, dans og kos deg Drikk deg full på champagne med venninner og kom hjem så sent du vil! Ha hele sengen for deg selv uten noen som dytter, snorker eller ruller over på din side Vær glad for at du slipper å finne skitne sokker og undertøy som ikke er ditt eget rundtforbi. Æsj! Og, ikke minst, slippe noen som maser for et eller annet, og vil eller ikke vil ditt eller datt, som du ta stilling til og må planlegge nesten alt du skal i forhold til. Ahh!!! Jeg er hvertfall veldig glad jeg er singel akkurat nå!
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 #16 Skrevet 29. juli 2013 Hm. Jeg vil tenke det der går litt opp og ned, det der, som for de fleste. Sånn for det første - så synes ikke jeg du behøver å hate deg selv for å ha lyst på en kjæreste. Jeg tenker det er helt normalt å ha en slik lengsel - det er jo den som beveger i retning av at du gjør de steg som skal til for at du får deg en partner til slutt! Så akkurat det forteller meg at du sannsynlig ikke kommer til å forbli singel Det kommer, det. Men på veien skal du kose deg!! Sett pris på det du har mens du har det! Det å være singel kan være sbsolutt fabelaktig! Jeg synes at jeg er mye gladere og ler mer nå enn da jeg var i forhold sist! Jeg reiser mer, treffer flere nye folk, gjør og opplever mer på dagene mine, gjør en bedre jobb på jobben, er en bedre venninne for vennene mine, går ut, flørter, drikker og koser meg i helgene Flørting er kanskje det aller kjekkeste med å være singel! Gå ut og flørt litt - le, dans og kos deg Drikk deg full på champagne med venninner og kom hjem så sent du vil! Ha hele sengen for deg selv uten noen som dytter, snorker eller ruller over på din side Vær glad for at du slipper å finne skitne sokker og undertøy som ikke er ditt eget rundtforbi. Æsj! Og, ikke minst, slippe noen som maser for et eller annet, og vil eller ikke vil ditt eller datt, som du ta stilling til og må planlegge nesten alt du skal i forhold til. Ahh!!! Jeg er hvertfall veldig glad jeg er singel akkurat nå! Jeg VIL finne skitne sokker og undertøy som ikke er mitt rundtforbi! Jeg blir gal av å være singel Vi er ulike, gitt!
Gjest JakeGreen Skrevet 29. juli 2013 #17 Skrevet 29. juli 2013 Jeg trives bekymringsverdig godt som singel og selv om det er mange grunner til akkurat det, tror jeg hovedgrunnen er at jeg har et veldig travelt liv og alt for lite tid til alt jeg har lyst til. Mitt råd er derfor å investere tiden din i deg selv, i stedet for å bruke den opp. Finn noe som engasjerer deg og fyller hverdagene dine. Få flere hobbyer. Les bøker. Gamle klassikere. Sug opp kunnskap. Lær et håndverk. Samtidig maksimerer du sannsynlighetene for å møte noen ved å være så sosial som mulig og gå ut av komfortsonen din om noen du liker er innen rekkevidde.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #18 Skrevet 29. juli 2013 Jeg VIL finne skitne sokker og undertøy som ikke er mitt rundtforbi! Jeg blir gal av å være singel Vi er ulike, gitt! Tviler på at du ville ha satt pris på å funnet silketangaene mine under senga di... Anonymous poster hash: fa65b...0a3
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 #19 Skrevet 29. juli 2013 Tviler på at du ville ha satt pris på å funnet silketangaene mine under senga di... Anonymous poster hash: fa65b...0a3 Mulig det. Men nå er jeg interessert i menn, da helst med boxere. Er du mann og bruker tanga, er jeg IKKE interessert i hvert fall 1
guttemann Skrevet 29. juli 2013 #20 Skrevet 29. juli 2013 Haha, kan ikke si jeg har noe behov for skitne sokker og undertøy i leiligheten. Men jeg kunne levd med lange hår i dusjen og overalt ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå